Forum Forum finansoweKarty

Karta kredytowa dla studenta w Banku PKO BP

Karta kredytowa dla studenta w Banku PKO BP

kill / 88.199.54.* / 2007-12-15 11:10
Witam wszystkich.
Z góry zaznaczam, że jestem zielony w sprawach bankowych :/
Mam kartę kredytową dla studenta w Banku PKO BP wszystko ładnie, pięknie do momentu w którym przeczytałem umowę - wiele rzeczy nie mogę pojąc więc proszę o wyjaśnienie jeśli to nie stanowi problemu

Mam przyznany limit 1500zł i martwi mnie oprocentowanie - na dokumentach załączonych przez banku jest taka informacja "całkowity koszt kredytu 169,53zł" czyli po upływie roku będę musiał "gratis" dać bankowi 169,53zł ??
Początkowo myślałem, że jeśli wyrabiam się ze spłatą zadłużenia w ciągu 55 dni to nie płacę nic bankowi no ewentualnie za prowadzenie rachunku i wydanie karty jeśli nie osiągnie się limitu operacji

Więc jak to jest bo pogubiłem się w tym wszystkim
Wyświetlaj:
pkowiec / 89.230.222.* / 2007-12-20 21:38
Nie musisz Bankowi nic dopłacać. Generalna zasada dotycząca kart jest taka. Masz okres rozliczeniowy np od 5.12 i do 4.01 możesz korzystać z karty do wysokości limitu. Po tym terminie masz dodatkowe 24 dni na spłate tego co wykorzystałej w okresie rozliczeniowym. Jeśli spłacisz całość - nie płacisz odsetek, jeśli splacić kwote minimalną naliczone masz odsetki od nie spłaconego kredytu. Dodatkowo jeśli wypłacisz pieniądze z bankomatu to i tak płacisz odsetki. No i tą kartą mozesz płacić w necie.
paolkas88 / 88.199.25.* / 2011-01-10 18:33
Witam! Widzę ze jestes obeznany w tych sprawach, mam prosbę ja tez mam ta karte dla studenta i chcialabym wejsc na strone internetowa zeby sprawdzic np ile mam jeszcze do splacenia i do kiedy to jakie mam podawac dane zeby sie tam zalogowac??pytalam w banku ale pani tak mi wytlumaczyla ze i tak nic z tego nie zrozumialam:/
golii12 / 81.190.232.* / 2011-01-07 20:13