KOMPUTERY

Szakalabombasior / 83.143.100.* / 2008-10-28 21:34
Witam,

Jestem młodą osobą, zaledwie w wieku 20 lat. Studiuję informatykę na 1 roku. I mam swój pomysł na biznes, pragnę go przedstawić i poddać ocenie, czy jest to realne do wykonania.

W jednej z katowickich dzielnic znajduje się opuszczony lokal do wynajęcia, wcześniej był to sklep z telefonami komórkowymi. Lokal jest odremontowany, a jego powierzchnia wynosi 20 - 40 m/kw. Zakładam, że sklep z telefonami komórkowymi nie podołał zadaniu, i dlatego został zamknięty. Stąd mój pomysł poprawienia błędu poprzednika. Sklep utrzymał się w jego przypadku ledwie pół roku, ale jeżeli rozszerzyć zakres działalności i do sprzedaży telefonów komórkowych dodać:

- sprzedaż komputerów i akcesoriów komputerowych
- sprzedaż nawigacji GPS, CB radia i sprzętu CAR AUDIO
- serwis komputerowy 24h
- sprzedaż urządzeń elektronicznych (wąski zakres)
- usługi graficzne i webmasterskie

Można by ten interes pociągnąć. Generalnie sprawa wyglądać miałaby tak: firma miałaby składać się z 2 osób. Chciałbym otworzyć ją wraz ze wspólnikiem. I podzielić zakres pracy 12/2 czyli 2 zmiany po 6 godzin. Godziny otwarcia od 6 do 18.