Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Forum Forum finansoweKonta

Konto w BZ WBK-opinie...

Konto w BZ WBK-opinie...

skomentuj
moneyka / 2009-10-18 20:02
Zastanawiam sie nad założeniem konta w BZ WBK.Niby z folderu reklamowego wszystko fajnie wygląda.Ale jak jest z obsługa telefoniczną,internetową,kartą do konta osobistego?Są lojalni czy olewają sprawę jak już "złapią "klienta?Ma ktoś może tam konto?Napiszcie co sądzicie o tym banku?Z góry dziękuję?
Wyświetlaj:
Jakub 86 / 31.0.32.* / 2017-08-01 07:26
Nigdy nikomu za nic. Bank opornie realizuje przelewy a za każdego jednego trzeba płacić jak sto lat temu. Ponadto opłata za polecenie stałe brzmi jak ponury żart. Może nowi klienci mają lepiej natomiast ja nie zgadzam się na podwójne standardy. Nie polecam.
kris464 / 89.12.55.* / 2017-07-13 14:10
Witam posiadam konto od tygodnia w tym banku 10.07.2017 zostala przelana mi wypłata na konto w tym banku czekam trzeci dzien i nic sie nie dzieje to jakas kpina w planetbgz pieniadze byly juz po przewalutowaniu po 2 dniach bede rezygnował z tego kiepskiego banku
H Szatkowski / 2017-07-13 14:20 / Tysiącznik na forum
Ma Pan kopię potwierdzenia tej wpłaty? Też była walutowa ?
jaca910 / 95.41.28.* / 2017-07-03 11:49
Witam jestem rencistą i likwiduję konto bo tam giną pieniądze a w szufladzie nie
Paul277 / 213.120.44.* / 2017-06-26 14:26
Wbk nalezy do grupy Santander.Tak sie sklada ze mam takze konto w Santanderze.I powiem szczerze to co wyczynia ostatnio Wbk prowadzi do tego ze klienci beda uciekali jak najszybciej z tego banku.Kasuja doslownie za wszystko.Ostatnio dostałem przez ten bank furii ponieważ skasowano mnie -uwaga: 37 zł za przelew z jednego konta na drugie a dokladniej z karty na konto główne!Nic ten bank nie daje tak naprawde dobrego-na pojawienie sie pieniedzy na koncie trzeba czekac 24 godziny od momentu przelewu mimo iz pieniadze sa juz w banku!!To jest skandal co wyczynia ostatnio Wbk-smsy co chwile platne za przelewy,za korzystanie z karty,za prowadzenie kobta i jeszcze wciskają na siłe jakies dziadowskie ubezpieczenie za 7 zl ktore tak naprawde nic nie daje.No i przerwy ciągłe-to po co mi takie konto w ktorym ja zamiast oszczedzac-ciagle jestem okradany z moich pieniedzy ktore tu trzymam? w cholere zamykam konto i żegnam oziemble tą instytucje.
Zespol_BZWBK / 2017-06-27 13:42
Szanowny Panie, przykro nam że nie jest Pan zadowolony z naszych usług. Wszystkie opłaty pobierane przez BZWBK zgodne są z TOiP-em, dostępnym na stronie
https://static3.bzwbk.pl/asset/t/a/r/taryfa_dla_ciebie_30580.pdf?_ga=2.31795454.1542434481.1498478813-560466373.1495013151. Jeśli ma Pan jakieś pytania to zachęcamy do kontaktu poprzez kontakt@bzwbk.pl.
sekriwy / 89.66.147.* / 2017-04-12 05:45
Od 16 lat jestem związany z tym bankiem. Miałem konto firmowe o nieatrakcyjnych prowizjach. Poszedłem więc do oddziału, żeby zaproponowano mi jakieś lepsze warunki. Owszem zaproponowano takie, że miałbym konto za darmo, wystarczyło trzymać się określonych, łatwych do spełnienia zasad. Zapomniano dodać, że taka przyjemność kosztuje 150zł. Na moje pytanie, czemu pobrano tak wysoką prowizję, urzędniczka oddziału 44 w Warszawie odpowiedziała, że tak przewiduje tabela prowizji. No cóż, z ludźmi o moralności kieszonkowca nie zwykłem dyskutować. Ja ich omijam. Pierwszy raz spotykam się z sytuacją, że za zmianę taryfy na lepszą jestem tak karany. Oprócz podjęcia decyzji o zamknięciu konta firmowego, zamknę w ciągu 8 tygodni konto osobiste. Moje dorosłe i ponadprzeciętnie sytuowane dzieci (ukończone szkoły wyższe z wynikami celującymi, praca w IT) już i tak kwękały na wysokie koszty trzymania pieniędzy w BZWBK, ale siłą przyzwyczajenia jeszcze trwały przy tym banku. Na wieść o takim potraktowaniu ich ukochanego tatusia i jego planach następnego dnia zaczęły zakładać konta u konkurencji. Mnie też tam ściągną. Szacuję, że bank straci wpływy na kilkaset tysięcy rocznie. Chyba tego nie zauważy.
aleksandra85437 / 89.64.23.* / 2016-12-29 10:53
Ja odradzam, choć wielkich ekscesów (jak inni tutaj) z bankiem nie miałam. Obecnie mam tam aż 3 konta ze względu na oprocentowanie i traktuje je jak skarbonkę.

W skrócie:
- niekorzystne zmiany regulaminu
- beznadziejna obsługa zarówno telefonicznie jak i w placówkach
- czas załatwienia czegokolwiek w placówce >1h i pracownicy dzwonią na infolinię
- ciężko wyjaśnić cokolwiek: na infolinii każdemu "wydaje się że to będzie tak" i niestety wersje się nie zgadzają
- niezapowiedziane przerwy w dostępie do bankowości elektronicznej przeciągające się bez wyjaśnienia (np. wchodzisz, a tam komunikat że modernizacja do godz 18, a jest 21...)
+ czasami mają dobre (najlepsze) oprocentowanie

Podsumowując, jako jedyny bądź główny bank odradzam, ale przy dobrej promocji warto z niej skorzystać.
hybryda / 188.124.166.* / 2016-12-08 10:25
UWAGA! UWAGA! UWAGA! UWAGA! UWAGA!
To nie jest bank,a przynajmniej już nie.Po jaką cholerę umowa na prowadzenie konta skoro w międzyczasie zmieniono ją 160 (sto sześćdziesiąt)razy na korzyść banku.Nie polecam.Jestem już w innej instytucji.
Katarzyna123 / 194.29.180.* / 2016-10-25 23:46
Z niewiadomych powodów oszczędności znikają z konta!
Bank Zachodni WBK nie dołożył żadnej staranności w tym zakresie i nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo pieniędzy które znajdują się na koncie! Pracownicy nieprofesjonalnie traktują klienta!
H Szatkowski / 2016-10-26 09:10 / Tysiącznik na forum
Świstak i sreberka...

Oszukuje na saldzie ? Przecież każdy 'niedobór' wynika z jakiegoś obciążenia na koncie- z konkretną datą księgowania, numerem księgowania, rodzajem obciążenia (karta, przelew, zlecenie stałe itp.), datą obciążenia, wskazaniem beneficjenta.
Każdą taką operację można wyjaśnić, reklamować.
kasia 434 / 193.41.231.* / 2016-08-24 12:55
Ja pracuję w tym banku i proszę mi wierzyć że nie jest to tak beznadziejne jak tu jest opisane - bzdura odnośnie wykonywania przelewów(że kilka dni),bzdura że bez wiedzy klienta przelewamy środki na konto komornika. Ogólnie opłaty są w KAŻDYM już na tą chwilę banku a jak jeszcze nie są to zaraz będą. OCZYWIŚCIE PROSZĘ MI WIERZYĆ ŻE WSZYSCY PRACOWNICY BANKU TEŻ UWAŻAJĄ ŻE OPŁATY ZA SMS KODY I TRANSAKCJĘ PRZEZ INTERNET POWINNY BYĆ DARMOWE. Faktycznie jestem pracownikiem banku i niestety nie idzie to na korzyść też dla pracownika więc obrażanie nas przez klientów jest słabe. Niestety "dobre zmiany" zawsze odbijają się na ludziach bo rząd ze swoich nie wyłoży. Chociaż po wyborach śmiem twierdzić że większość Polaków tak właśnie myślała (na pewno dadzą ze swoich). I tak na koniec jeśli nie mamy na to wpływu to czy warto wyrzucać całą swoją żółć na forach ?????? i niszczyć sobie zdrowie - nie, nie warto więc CHILLOUT MILI MOI :)
kasia1234 / 193.238.64.* / 2017-01-09 15:01
widać że od niedawna pracujesz w tym banku i chyba ktoś ci dyktował to co masz pisać, pracownicy tego banku głównie mają konta w innych bankach:-)
Marek805 / 93.181.170.* / 2016-10-04 10:20
Nie kłam! Czekam na przelew wewnętrzny 4y dzień. Nikt nie potrafi mi odpowiedzieć, gdzie są moje pieniądze. Pracownicy infolinii zbywają mnie jak natręta. A to są moje pieniądze.Uważajcie na przelewy24, bo nie wiadomo czy dotrą do adresata.
xabi / 83.11.150.* / 2016-10-23 21:31
Ja robię co dzień po 4-5 przelewów i nie ma z tym problemu....raz miałem przypadek zablokowania się wpłatomatu lecz po złożeniu odpowiedniego wniosku pieniądze dostałem na konto po 2 dniach.jak nie umiesz robisz przelewów to lepiej idź na pocztę
H Szatkowski / 2016-10-04 10:26 / Tysiącznik na forum
Ona wykonuje/uczestniczy w setkach przelewów dziennie, Ty masz problem z JEDNYM.

Trochę umiaru proponuję.
Marek805 / 93.181.170.* / 2016-10-04 10:37
Oczywiście, to nie twoje pieniądze zniknęły, wiec nie masz żadnego problemu.
H Szatkowski / 2016-10-04 10:40 / Tysiącznik na forum
A co to ma do rzeczy w kontekście wyżej wykazanej dysproporcji opinii.
Awaria... prace konserwacyjne / 78.88.30.* / 2016-07-15 21:23
Awaria i prace konserwacyjne to drugie imię tego banku. Dobrze, że o nich informują. Gorzej, że tego typu czynności zdarzaja sie po kilka razy w tygodniu. Źle i wstyd, że nie informują o awariach gdy juz się jest przy kasie sklepu i chce się zapłacić kartą. Ponieważ życie opiera się na ruchu środków na konto i z niego.... Dlaczegonie mogę miec swobodnego dostepu do swoich pieniedzy przez cały czas. Rozumie, że pewne prace z systemem muszą być czasem przeprowadzane ale, DLACZEGO TAK CZĘSTO???!!!! To jakas porażka. Zaraz znajdzie sie ktoś z pracowników banku, który napisze cos w stylu: "mając na wzgledzie dobro klientów i stałe podnoszenie jakości naszych uslug..." ble..ble...ble... Jesli powierzam wam swoje środki to chcę mieć do nich dostęp swobodny przez 24h/dobę. Tym bardziej, że ostatnio podniesliscie opłaty na prawie wszystko i wprowadziliscie nowe, każąc placi sobie juz chyba za wszystko. O skali podwyżek niech swiadczy chociaż fakt, że aby poinformowac o nich klienta, trzeba było wyslac mu płytę CD, bo na papierze by wyszła książka
Elmaro / 81.161.204.* / 2016-07-01 08:48
NIE POLECAM!!! mam konto firmowe od bardzo dawna .Opłaty za prowadzenie konta (mam bardzo małą firmę ) to ponad 100zł/mc.Nie zmieniam banku z powodu przyzwyczajenia klientów.
xabi / 83.11.150.* / 2016-10-23 21:37
Też mam konto firmowe,z kąd masz takie opłaty 100zł???jak masz wpływ na konto pow.1000zł i płacisz zus z konta to masz je całkowicie za darmo płacisz tylko za przelewy w zależności jakie robisz jeżeli zwykłe to ok 10-15zł nz miesiąc przy 3-4 przelewach
Faxolini / 188.146.68.* / 2016-05-17 17:38
Przestrzegam wszystkich przed bankiem WBK,
pierwsze dwa przelewy z Banku z Norwegii 1 dzien roboczy,kazdy nastepny 5 dni!
Tragedia!
Przytrzymuja Twoje pieniadze aby wygenerować minimalny zysk z konta oprocentowanego!
Przerzucają z banku do banku Twoje pieniądze!
Wedruja gdzies nie wiadomo gdzie.....to jest jakis skandal!
eks-klientka / 89.76.193.* / 2016-05-07 18:22
Chciałam tylko powiedzieć, że BZ WBK jest najgorszym bankiem w Polsce i fakt, że dziś musiałam ZAPŁACIĆ 20 ZŁOTYCH za zastrzeżenie utraconego dowodu przy zastrzeganiu utraconej karty jest absolutnie oburzające i jest ewenementem w skali kraju. Jestem ich klientem od dawna i niestety za długo przymykałam oko na horrendalne prowizje i ukryte koszty. W poniedziałek zamykam wszystkie konta i lokaty. Gratuluję im podejścia do klienta.
an555 / 89.230.69.* / 2016-05-26 21:57
miałam konto w tym banku i kartę bezpłatna w chcąc ja wymienić ( z powodu zużycia) Pani w okienku bez wyjaśnienia w jedna minute mi ja zlikwidowała i powiedziała ze następna już z opłatami mimo ze umowa była bezterminowa???!!!!
makabra jak powiedziałam ze w takim razie likwiduje konto to ani okiem nie mrugnęła tak im zależny na kliencie
Anna B. / 80.53.171.* / 2016-04-04 15:46
Ludzie - jak widzicie szyld BZWBK to przechodźcie na drugą stronę ulicy. Produkty mają takie same jak każdy bank, ale bardziej niekompetentnej obsługi jak żyję nie widziałam. Może to tyko w Szczecinie takie "tępe dzidy" pracują.
Od miesiąca staram się spłacić kredyt hipoteczny zaciągnięty przez męża. Mąż jest marynarzem, ale upoważnił mnie notarialnie do obsługi kont i kredytu. Teraz okazuje się, że nie mogę bez niego spłacić kredytu do zera i muszę czekać na jego powrót z morza. Pani Dyrektor Oddziału rozkłada ręce i konsultuje wszystko z warszawką - powołując się na jakieś szkolenie. Wyżej nie ma już nikogo - tzn jest jeszcze jakiś Dyrektor w Regionie, ale ponoć nieuchwytny bo z Poznania. BZWBK - bank porażka
an555 / 89.230.69.* / 2016-05-26 22:01
nie nie wszędzie w Rzeszowie też!!!!
Tadeusz1951 / 78.9.129.* / 2016-01-31 10:46
Ten bank jak chce zdobyć klienta to wchodzi Ci wiadomo w co, a jak będziesz miał jakieś problemy z obsługą w tym banku to Cię spławią.
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj

Najnowsze wpisy

Kredyty hipoteczne - najlepsza oferta: