Forum Forum finansoweBanki

Które konto osobiste?

Które konto osobiste?

qwerta / 178.43.127.* / 2013-07-04 23:43
Cześć,
nie znam się za bardzo na polskich bankach, ani kontach osobistych, piszę więc z prośbą o wybranie dla mnie najbardziej optymalnego.
Obecnie posiadam Konto Kapitalne w BPH, które jest kompletną porażką.
Bardzo zależy mi na:
- sprawnej bankowości internetowej
- darmowych przelewach (nie muszą być natychmiastowe) do innych banków
- natychmiastowych przelewach z konta oszczędnościowego na osobiste (np. BPH tak nie ma, o czym mnie źle poinformowali i na pewien weekend zostałam bez pieniędzy, a ING już tak)
- darmowych wypłatach z wszystkich bankomatów (albo większości lub niewielkiej opłacie)
- darmowej wpłacie pieniędzy w oddziale banku
- braku opłat za prowadzenie konta, karty itp.

Alior Sync i mBank są chyba przodownikami w tego typu kategoriach, ale o Aliorze czytałam więcej niepochlebnych niż przychylnych opinii, natomiast mBank ma pewne ograniczenia (darmowa karta przy 100 zł realizacji opłat kartą itp.)
Co możecie mi poradzić? Może jakiś całkiem inny bank i całkiem inne konto ?
Dzięki wielkie za odpowiedzi,
Pozdrawiam
Wyświetlaj:
leonia7900 / 188.33.96.* / 2013-07-11 11:33
Ja tam korzystam z konta za zero w PKO. Przelewy wygodnie robię przez ipko.Za prowadzenie konta nic niepłacę. No i mam fajne bonusy za kazdy opłacony rachunek tel dostaje 10% premii i przy zakupie nowego sprzetu agd i rtv moge przedłuzyc gwarancję na sprzet w ramach tego konta:)
mamsync / 178.36.81.* / 2013-07-09 07:39
Ja mam konto właśnie w Alior Sync i jestem zadowolona. Nie miałam jeszcze problemów z logowaniem na konto i przelewami. Zwykłe przelewy dość szybko dochodzą. Prowadzenie konta, przelewy, wypłaty ze wszystkich bankomatów za 0 zł. Nie wiem jak jest z wpłatą pieniędzy w oddziale bo korzystam z wpłatomatów Euronetu.