Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

Który fundusz z SFI mbank wybrać?

Który fundusz z SFI mbank wybrać?

aigman / 2008-05-22 11:34
Chciałbym systematycznie odkładać niewielką kwotę (300 zł m-c) przez okres 10 -20 lat, systematycznie w miarę możliwości składkę zwiększac. Niestety mam problem nie wiem, które TFI wybrać, dokonałem analizy historycznej i z ostatnich 12 m-c (jestem laikiem w tym temacie). Wybrałek kilka ale chciałbymsię zdecydować na 2-3 (chyba, ze niema sensu takiej kwoty rozbijac na 3 fundusze). A moze jeden fundusz parasolowy, ale w tejsytuacji zostaje mi UniKorona lub Skarbiec (czy zmiana w ramach parasola jest rzeczywiście bez prowizji?).
Akcji:
1. Legg Mason Akcji FIO
2. UniKorona Akcje
3. DWS Polska FIO Akcji
4. SKARBIEC FIO Subfundusz Akcji SKARBIEC-AKCJA
Zrównoważone:
1. SKARBIEC FIO Subfundusz Zrównoważony SKARBIEC-WAGA
2. Legg Mason Zrównoważony Środkowoeuropejski FIO
3. UniFundusze FIO subfundusz UniKorona Zrównoważony
4. DWS Polska FIO Zrównoważony
Za wszelkie sugestie dziękuję!
Wyświetlaj:
Balrog1 / 2008-07-01 00:59 / Bywalec forum
odpuścił bym fundusze zrównoważone bo to do niczego nie prowadzi ozna łatwo stracic a trudno sie zyskuje.
Balrog1 / 2008-07-01 00:56 / Bywalec forum
Jak najbardziej przez m Bank mozesz inwestowac taką kwote w 2-3 fundusze bo mozna tam inwestowac juz od stówki
Balrog1 / 2008-07-01 01:02 / Bywalec forum
jeśli chodi o akcyjne to skupilbym sie na legg mason i UniKorona
Balrog1 / 2008-07-01 01:07 / Bywalec forum
dodal bym penięzny legg mason lub milenium i np jeden z palety union investment.
Balrog1 / 2008-07-01 01:10 / Bywalec forum
Łącząc funduse pieniężne z akcyjnymi np legg mason z unionem sam robisz sobie fundusz zrownowazony ktorym sam sterujesz i sterujesz jego poziomem ryzyka. dywersyfikacja portwela to podstawa.
Balrog1 / 2008-07-01 01:15 / Bywalec forum
Fundusze zrownowazone wlasnie z tego sie skladają tylko rodzaj funduszy i proporcje sa z gory ustalone a tu sam to regulujesz. powodzenia