jadwiga5181
/ 89.79.218.* / 2014-01-31 17:07
Kupiłem laptop HP na portalu CITEAM ze sklepu Technotop z Piaseczna i po 14 dniach wypaliły mi się piksele.Laptop odesłałem do reklamacji, po ponad 14 dniach po mojej interwencji otrzymałam laptop z jeszcze większym uszkodzeniem matrycy z opinią z serwisu HP że uszkodzenie matrycy jest mechaniczne i gwarancja nie obejmuje bezpłatnej naprawy.Serwis zaproponował mi wymiane matrycy za 970zł- nadmieniam ,że w innych serwisach w Polsce koszt wymiany od 300-400zł. Natomiast sklep Technotop zaproponował mi wymiane za 300-350zł.Reasumując laptopy te zostały sprowadzone z USA nie wiadomo w jakich warunkach mogły posiadać ukryte wady, które wychodzą po 10 dniach i nie ma możliwości naprawy w ramach gwarancji.Laptop wysłałem z wypalonymi pikselami, a otrzymałem z uszkodzona matrycą.Po interwencji w sklepie,ze laptop otzymalem w gorszym stanie niż wysłałem , sprzedawca stwierdził, że matryca musiała sie uszkodzić w transporcie,albo na skutek warunków pogodowych, za co oni nie odpowiadają.Stwierdzam, że ściągnęli kupę bubli z USA i sprzedali na portalu grupowym i za nic nie odpowiadają. Moj laptop po 10 dniach użytkowania / w okresie świątecznym nie było czasu na korzystanie z niego/musiał zostać naprawiony za 400zł, to chyba o czymś świadczy.Mam znajomego,który przywiózł, taki sam z USA i specjalnie się z nim nie obchodzi i działa bez zarzutu.Tak weięć gorąco nie polecam na grupowych zakupach sprzętu.