Forum Polityka, aktualnościKraj

LOT zrezygnuje z lotów krajowych?

LOT zrezygnuje z lotów krajowych?

Money.pl / 2009-11-27 07:06
Komentarze do wiadomości: LOT zrezygnuje z lotów krajowych?.
Wyświetlaj:
rz-hh / 84.144.57.* / 2009-11-30 16:45
CZYZBY NASTEPNY NA SPRZEDAZ????????????
DEFICYT ROSNIE, a jeszcze pare mebli zostalo do wyniesienia
badacznetu / 193.251.135.* / 2009-11-29 23:39
LOT to taka synektura dla kolesi aktualnie rządzącej ekipy. To po prostu nie ma prawa działać. Przypomnę tylko jak na prezesa RN wstawiono znanego specjalistę od branży lotniczej niejakiego Bartoszewskiego. Kto go wstawił i za jakie zasługi to już każdy sam może sobie sprawdzić. LOT trzeba odciąć od rządu i wtedy może zacznie normalnie działać.
Pućka / 212.76.37.* / 2009-11-29 14:09
Sprzedaż euroLOTu - marki, którą nikt nie chce latać, bo ma beznadziejne wiertarki - niby samoloty nie oznacza rezygnacji z przewozów krajowych. LOT może wziąć swoje ATRy, które wynajmuje od niego euroLOT, pomalować je w barwy LOT i bez płacenia kasy prezesom euroLOTu dalej robić krajówki pod swoimi barwami zarówno ATRami jak i Embraerami oraz Boeingami 737 zamiast korzystać z pośrednika - euroLOTu. To, że sprzedają niepotrzebną spółkę nie znaczy, że rezygnują z rynku. EuroLOT nie ma swoich tras. Jest tylko i wyłącznie operatorem rejsów LOTu operated by euroLOT. Kumacie?
adam1941 / 79.190.241.* / 2009-11-30 13:41
Niestety, jeśli tak jest to nie wróży dobrze rozwojowi krajowego ruchu lotniczego. Krajowe połączenia są droższe niż międzynarodowe, mało aktywnie szukają klientów, spółka państwowa to nie biznes tylko polityka.
Ja będę chętnie latał choćby ATR-ami, jeśli będą rozsądne ceny biletów i połączenia.
dooc / 89.77.45.* / 2009-11-29 12:36
Widzę, że to też oczywiście wina PO :))
Coś tym oszlalłym pisowicom ktoś daje jakieś lekarstwa, czy służba zdrowia zostawiła ich samym sobie.
mat3422 / 91.193.208.* / 2009-11-29 10:16
Z LOT-u korzystają chyba najczęściej biznesmeni, którzy cenę przelotu mogą sobie wpisać w koszty firmy (albo politycy, którzy za bilet płacą z naszych podatków).
Ja bym w życiu nie zapłacił za przelot z Krakowa do Warszawy 200-300 zł (w 2 klasie).
tomek111111 / 87.105.214.* / 2009-11-28 19:48
drogi diennikarzu, doczytaj na temat aktualnej floty Jet Air!
Miksa / 62.121.73.* / 2009-11-28 13:27
Jak można podawac taką informację: "LOT GROUND SERVICES Sp. z o.o. - zajmuje się obsługą pasażerów, bagażu, cargo i poczty na warszawskim Okęciu." przeciez LGS od maja 2009 roku jest w upadości i można okreslic ze juz nie istnieje a jego miejsce zajęła druga tragiczna społka "LS" od wyciagania kasy.
Upadek LOTU będzie się pogłębiał jeśli zwalniani zostają wyłącznie pracownicy płytowi, a całe kieownictwa działów pozostaje te same z wysokimi płacami i z wielkim nieróbctwem.
pracownik LGS / 62.121.73.* / 2009-11-28 13:26
Jak można podawac taką informację: "LOT GROUND SERVICES Sp. z o.o. - zajmuje się obsługą pasażerów, bagażu, cargo i poczty na warszawskim Okęciu." przeciez LGS od maja 2009 roku jest w upadości i można okreslic ze juz nie istnieje a jego miejsce zajęła druga tragiczna społka "LS" od wyciagania kasy.
Upadek LOTU będzie się pogłębiał jeśli zwalniani zostają wyłącznie pracownicy płytowi, a całe kieownictwa działów pozostaje te same z wysokimi płacami i z wielkim nieróbctwem.
rogerroger / 83.238.150.* / 2009-11-27 10:48
jezeli sprzedaz eurolotu to prawda to znaczy ze zarzad lotu sam sobie przybija gwozdz do trumny. eurolot, niby ciagle deficytowy i nikomu nie potrzebny, odgrywa kluczowa role na przywozeniu pasazerow do wawy skad dalej udaja sie na pokladach lotu do innych destynacji. tak naprawde z tych 990tys pasazerow jakies 70% korzysta z dalszych polaczen lotu z wawy. czyli sprzedaz eurolotu to gwarancja spadku pasazerow lotu o ok 700tys rocznie. a tak jeszcze warto zauwazyc, ze lot przejal takze polaczenia czarterowe po centralwings. czyli jesli uwzglednimy ile centralwings przewiozlo pasazerow rok temu to okazuje sie ze cala grupa lot (lot+eurolot+polaczenia ex-centralwings) starcila ok 25% pasazerow w porownaniu do 2008. GRATULUJE!
rick / 95.49.190.* / 2009-11-28 20:56
Równia pochyła trwa.
WaćPan / 79.163.52.* / 2009-11-27 10:25
PLL - czyli Polskie Linie Lotnicze już nie dla Polaków. Co w następnej kolejności padnie, bo widać że komuś na tym zależy aby w Polsce było coraz mniej Polski ? Czy ma być tak, że obsługa linii krajowych to tylko w sieci "Vatsim" ?
Sacjo / 83.91.86.* / 2009-11-27 07:06
Pijacka wyprzedaż majątku w stylu "PO"?
W takim razie najlepiej byłoby wyprzedać najbardziej strategiczne elementy: wszystkie samoloty, budynki i płytę lotniska - najlepiej w jak najmniejszych kawałkach. Jak już zostaną sami kolesie na stanowiskach, to z pewnością LOT się uratuje. Tak w każdym razie należy do znudzenia powtarzać.
MME / 212.160.100.* / 2009-11-27 09:45
Niby dlaczego linie lotnicze maja być państwowe ? Chyba tylko dlatego aby dawać stołki zwiazkowcom i funkcjonariuszom partyjnym jak trzeba ich gdzieś wepchnąć.
Linia lotnicza to biznes jak kazdy inny i prawami biznesu powinna sie kierowac.
Ajwaj / 87.236.199.* / 2009-11-27 10:51
Niby dlaczego linie lotnicze maja być państwowe ?

A niby dlaczego nie? Komu przeszkadza państwo i dlaczego?
aig / 80.54.62.* / 2009-11-27 11:08
mi przeszkadza, bo musze na takie biznesowe "perelki" placic ze swoich podatkow. nie moze dzialac rentownie to trzeba zamknac.
Ajwaj / 77.65.1.* / 2009-11-28 06:57
Do ciebie państwo oczywiście nie dopłaca, tylko ci przeszkadza.
wajcha / 192.76.162.* / 2009-11-27 11:40
hahaha, ale mi to argument. A co do prywatnych firm panstwa nie doplacaja ?? Obecny kryzys pokazal chyba co innego.
Brandnew / 89.229.92.* / 2009-11-28 14:45
A stoczniom niemieckim i fabrykom motoryzacyjnym w Niemczech i Francji to manna z nieba pewnie spadła?
A prywatnym bankom w tych krajach to pieniążki krasnoludki przyniosły ?
rj / 83.13.238.* / 2009-11-27 18:58
do których firm prywatnych RP dopłaca?
birdy / 193.111.166.* / 2009-11-27 15:04
A niby do których? Konkretnie!
mat3422 / 91.193.208.* / 2009-11-29 10:07
Tylko że kopalnie są nadal państwowe, kolego.
$$$ / 193.238.180.* / 2009-11-30 11:24
Euro LOT utworzono bo zarząd tej Spółki miał być obsadzany kolesiami, którzy mieli dać kasę mafii sbecko agenturalnej. Tak też się stało. Od poczatku agentura liczyła się że bedzie to baza do utworzenia nowego biznesu dla nich po sprzedaży LOT np. Szwajcarom, lub sprywatyzowaniu na lewo Euro LOT-u. Taką strukturę sbcy i agenci z LOT-u zaplanowali i pomału ja realizają. Pamietajcie, że nikt w LOT-cie nigdy nie poniósł odpowiedzialności za działalność na szkodę Spółki.
Agenci zawsze głośno krzyczeli o prywatyzacji ale zawsze skutecznie zrobili wszystko, żeby do tego nie doszło.
Gdy min. Jasiński (PIS) chciał wykupić udziały szwajcarskiego skorumpowanego syndyka dajac im owe 10% więcej a wtedy była znakomita sytuacja ekonomiczna i LOT byłby w innej sytuacji teraz dzięki temu, skorumpowana mafia agenturalno sbecka lotowska pod wodzą Malinowskiego z KPP , oraz Platformy Obywatelskiej oraz komuchów z SLD (np. poseł Zbrzyzny) oraz komunistyczno-sbeckich liderow zwiazkowych z LOT=u wrzeszczeli w Sejmie o tym, że LOT ma być prywatny i ustawiany pod dyktando RN.która go sprywatyzuje oczywiscie. Teraz mamy ciag dalszy a mafia działa i robi co chce za to PO ma władzę.
Ciekawą sprawą jest na co PLL LOT SA potrzebne jest Cassinos Poland.???
Czyżby Pan Mikosz umawiał się w Cassinos ze swoimi mocodawcami na partyjkę pokera, ruletkę czy coś innego.
Mafiozi utworzyli Cassinos Poland za państwowe pieniądze, i państwowe poręczenie na kasę od banku., ale kasa leci wyłącznie do pryatnych kieszeni.
Jest to jedyne kasyno na świecie, które przynosi straty, a pomimo to istnieje. Ciekawe dlaczego i jak długo?

Najnowsze wpisy