Forum Forum inwestycyjneWydarzenia

Michał Szklarz i Marcin Mikucki dyrektorami Machina TV

Michał Szklarz i Marcin Mikucki dyrektorami Machina TV

rob484 / 2009-01-15 22:52
Informacja prasowa

Michał Szklarz został dyrektorem strategii i rozwoju, a Marcin Mikucki objął obowiązki dyrektora marketingu i dyrektora programowego Machina TV. Kanał, którego uruchomienie zapowiada Platforma Mediowa Point Group, będzie miał charakter entertainment.

Michał Szklarz od 2006 roku pełnił funkcję Business Managera w europejskiej centrali firmy Sony Ericsson z siedzibą w Monachium. Był odpowiedzialny m.in. za marketing oraz wprowadzenie z sukcesem na rynek serii produktów Cyber-shot™ w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki. Zarządzał również strategicznymi projektami na potrzeby rynku polskiego. Wcześniej przez ponad 5 lat pracował m.in. na stanowiskach Product Manager oraz Business Development Manager w centrali na Europę Zachodnią firmy Apple Computer w Paryżu.

Marcin Mikucki od 2005 r. pracował w polskim oddziale Sony Ericsson, gdzie pełnił funkcję Marketing Managera. W okresie 2005-2007 firma odnotowała ponad dwukrotny wzrost udziałów w polskim rynku telefonów komórkowych. Wcześniej przez ponad 8 lat Mikucki pracował na różnych szczeblach organizacyjnych w Polskiej Telefonii Cyfrowej, a karierę zawodową rozpoczynał w PTK Centertel w 1996 roku.

„Obaj dyrektorzy, którzy dołączyli do PMPG, pracowali wcześniej firmie Sony Ericsson, która najbardziej efektywnie rozwijała w ostatnich latach technologie entertainment, rozbudowując swoje produkty o funkcje muzyczne i wideo. Chcemy wykorzystać ich doświadczenie, budując kanał telewizyjny w oparciu o najnowsze technologie. Nie bez znaczenia jest ich wiedza z zakresu technologii mobilnych. Telewizja coraz częściej migruje do Internetu i właśnie na telefony komórkowe i tej migracji nie zamierzamy się przyglądać z boku” – mówi Michał M. Lisiecki, prezes Zarządu PMPG SA. Przypomina, że w tym roku zostanie rozstrzygnięty również konkurs na operatora telewizji mobilnej.

Machinę TV będzie można oglądać już w tym roku. Kanał w pierwszej kolejności pojawi się na platformach telewizji cyfrowej oraz w ofercie operatorów telewizji kablowych.

PMPG SA już w kwietniu 2007 r. zarejestrowała spółkę TV Point Group, której celem jest rozwój projektów telewizyjnych i kontentu wideo w ramach spółki. Uruchomienie kanału Machina TV było jednym z celów emisyjnych spółki podczas emisji serii E w 2008 r.

*****
PMPG SA to jedna z najszybciej rozwijających się polskich firm w segmencie mediów i komunikacji marketingowej. Konsekwentnie realizowana strategia rozwoju doprowadziła do stworzenia unikalnej na rynku pod względem bogactwa i kompleksowości oferty produktów i usług oraz uzyskania wysokiej dynamiki zysku. W ciągu ostatnich dwóch lat spółka pięciokrotnie zwiększyła zysk netto – do kwoty ponad 5 mln zł. Na koniec 2007 roku przychody netto PMPG wyniosły 45,3 mln zł, a zysk netto osiągnął poziom 5,4 mln zł. W I półroczu 2008 r. przychody Grupy Kapitałowej PMPG SA wyniosły 29 289 tys. zł, przewyższając o prawie 70% przychody osiągnięte w analogicznym okresie 2007 roku. Zysk netto wyniósł 3 689 tys. zł.
*****
Marki i brandy należące do PMPG SA to m.in. magazyny: Film®, Machina®, ?Dlaczego®, Dlatego!®; Machina Modne Miasta™, Machina Design™, Machina Sport&Style™, Spoorootym®, Kinoteka Domowa by Film™, Mężczyźni Hollywood™, Kobiety Hollywood™, nagrody: Machinery®, Machina Design™, Złote Kaczki®, Studenckie Produkty Roku®, Puenty Warszawskie™, portale: Sport24.pl®, Pilka24.pl®, Korba.pl®, Kulisy.pl®, 100klatka.pl®, Gretix.com, Systemy: Portis Biling™, Portis CMS™, Platforma Mobilo™ z systemami: m.Brodcast™, m.Contest™, m.Data™, m.Entertainment™, m.Info™, m.Loyality™, m.Payment™, m.Rank™; AdMobileMusic™, oraz MachinaTV™ i PointPress™.

PMPG SA tworzą: Media Point Group (media prasowe i internetowe); BTL Point Group (agencja marketingowa), Mobile Point Group (adMobile - agencja marketingu mobilnego), Agencja Full Interactive (agencja usług interaktywnych), Distribution Point Group (usługi dystrybucyjne i logistyczne), GEMTEXT (drukarnia), TV Point Group (media telewizyjne), Media Works (outdoor), BMS (reklama internetowa) oraz Point Group Rzeczpospolita. PMPG SA posiada również pakiety większościowe w: agencji investor relations NewsPR, spółce Sport24.pl zarządzającej portalem www.sport24.pl i www.pilka24.pl, spółce Gretix zarządzającej serwisem www.gretix.com oraz w spółce Next Media, wydawcy luksusowego magazynu dla mężczyzn „MaleMEN”. Jest również inwestorem strategicznym w spółkach Index Copernicus International SA (NC: INDEXCOP - ICI) oraz 3P Holding SA.

Więcej informacji o PMPG SA na stronie www.pmpg.pl . Bieżące informacje z Platformy Mediowej Point Group również w newsletterze, który można zasubskrybować na stronie http://www.pmpg.pl/newsletter.html. Zapraszamy do subskrypcji.
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy