Najdroższy telefon świata

skomentuj
Money.pl / 2006-05-21 15:14
Komentarze do wiadomości: Najdroższy telefon świata.
Wyświetlaj:
xD / 188.146.198.* / 2011-05-30 09:59
Łał mój kosztował 199 000zł :D, a ten aż milion.

Naj

first1 / 90.156.43.* / 2010-06-14 10:28
Taniej można znaleźć na stronie:
http://www.okazje-cenowe.pl/?uid=8704
Profundis / 188.33.116.* / 2010-05-09 10:49
Nigdy bym tyle siana na fona nie wydal. Nawet jak bym nie mial co robic z kasa... dla mnie bez sens za 300 zl mozna kupic telefonik z 10 razy lepszymi bajerami bo w tym to szalu nie ma.
Pushi / 193.200.46.* / 2009-06-19 16:50
mi sie nie podoba dla mnie dobry jst sony ericsson D750i nie K750i bo D ma lepszy głosnik do tej pory nie wiizalem telefonu glosniejszego od mojego ;) 30% glosniej gra niz nokia e65 polecam D750i

Telefon mi jest do sms dzwonienia i Muzyki :P
sasdsd / 79.186.197.* / 2009-11-23 15:51
weedds
Piotrek29332 / 79.186.255.* / 2009-03-22 21:28
skoro uwazacie ze telefon służy do dzwonienia i niepotrzebne są diamenty tylko jakis sprzecik w srodku to o czym my mowimy ;) rozkoszujcie sie nokiami i soniaczami tego typu fony zostaw dla ludzi sukcesu .tyle.elo
ona... / 83.28.118.* / 2009-03-08 17:12
beznadzieja.....
BRAK SŁÓW !!
time0ut / 2007-11-04 00:03 / Bywalec forum
jest takie powiedzenie ze cos ma byc dla kazdego, i jest! Telefon dla mornotrawców kasy
Glizda / 83.19.162.* / 2007-10-24 20:03
Może i najdroższy, ale czy najfajniejszy to ja nie wiem :/
klokan / 83.208.122.* / 2006-05-26 23:32
A gdzie to można kupić?
marta345 / 83.31.73.* / 2006-05-29 14:19
18- KARATOWE ZŁOTO W TELEFONIE, BAŁA BYM SIĘ Z NIEGO DZWONIĆ , WOGÓLE GO UŻYWAĆ, NIE MOGA COŚ FAJNIEJSZEGO WYMYSLEC JAKIS NOWY SPRZET ...... A NIE PAKUJĄ TELEFONY DJAMENTAMI
khjhgk / 212.244.229.* / 2009-10-06 20:15
dokładnie
/ 83.31.112.* / 2007-05-28 14:13
Diamentami a nie DJAMENTAMI :P:P:P
marianna / 195.238.227.* / 2006-05-30 09:56
poraża mnie brak zasad ortografii, ciężko sie czyta jakiekolwiek wypowiedzi
ja_ / 83.18.48.* / 2006-07-16 16:08
Mi tam nie przeszkadza! :* POZDRO
guma / 83.27.252.* / 2006-07-30 13:50
Telefon ze złota i wysadzany diamentami jest czystą gupota, telefon ma służyc do dzwonienia. Mogli by wymyslic najbardziej funkcjonalny i najtanszy telefon
radal / 83.20.69.* / 2007-06-13 21:48
Głupota nie gupota

zuo panuje światem
jaaa / 83.11.81.* / 2007-09-02 17:42
co za ulomy i idioci tu pisza :-D
sra / 83.20.113.* / 2007-10-09 21:16
a ty co malpo z obwislymi cyckami
myszka miki / 95.48.185.* / 2009-12-03 20:08
ten telefon to po prostu jeden wielki diament wydaje mi się że diamenty służą do wyrobu biżuterii a nie telefonu
mmoonniikkaa / 83.29.7.* / 2010-02-15 18:41
a ja bym taki chciała :):) diamenty były są i będą w cenie
skomentuj

Najnowsze wpisy