kufelki2
/ 78.157.185.* / 2008-09-18 15:50
Wszystko to w ofercie PLAY za reszte zapłacisz karta Master Card:)
Email do play:
Witam.
1. Na poczatku lipca moj telefon samsung SGH-L760 zaczął sie psuć Włączać i wyłaczać (resetowac) samoczynnie.
Mniejwiecej w połowie lipca oddałem go na naprawę gwarancyjną.
Z opisem uszkodzania : samoczynnie wlącza sie i wyłacza.
Otrzymalem telefon zastepczy, tylko ten jedyny raz.
Po upływie 2 tygodni otrzymałem telefon z opisem:
Przelutowany układ logiki, wymiana oprogramowania. telefon działa poprawnie, zgodnie z zaleceniami technicznymi producenta. Nawiazuje i odbiera połaczenia jak i ładuje sie.
2.Niestety stan telefonu nie zmienił sie. Telefon został znowu oddany do serwisu tym razem jako reklamacja naprawy gwarancyjnej.
Dwa tygodnie oczekiwań, telefon otrzymałem z adnotacją:
Telefon działa poprawnie, zgodnie z zaleceniami technicznymi producenta. Nawiazuje i odbiera połaczenia jak i ładuje sie.
Niestety tak nie było.
3.Dnia 25.08.2008 oddałem telefon na drugą z kolei reklamacje naprawy gwarancyjnej .
Z opisem uszkodzenia: Zgłaszam reklamacje telefonu, który juz 2 razy był w naprawie gwarancyjnej. obie naprawy nie przyniosły skutków. Mimo tego, że bateria jest nowa (telefon sprawdzany również na innej bateri) telefon wcale sie nie ładuje i nie da sie go włączyć. Telefon nie spełnia parametrów technicznych producenta. Klient rząda skutecznej naprawy lub wymiany telefonu na nowy.
4.Dnia 10.09.2008 otrzymałem telefon od pracownicy Playady w Cieszynie.
Pana telefon przyjechał z naprawy gwarancyjnej z opisem:
Telefon działa poprawnie, zgodnie z zaleceniami technicznymi producenta. Nawiazuje i odbiera połaczenia jak i ładuje sie.
Lecz same go sprawdziłyśmy i telefon dalej sie nie nadaje do jakiegokolwiek użytku, a obecna przy tym pracownica serwisu stwierdziła, ze pewnie jest nie naładowany, lecz jak go naładować jeśli nie da sie tego w żaden sposób zrobić.
Choć zaznaczam, że przed momentem przyniosła owy telefon z opisem naprawy:
Telefon działa poprawnie, zgodnie z zaleceniami technicznymi producenta. Nawiazuje i odbiera połaczenia jak i ładuje sie.
Po wielokrotnych rozmowach z biurem obsługi klienta dowiedziałem sie ze muszę sam skontaktować sie z Autoryzowanym Serwisem Samsunga w Bielsku Białej. Numer telefonu otrzymałem od pracownicy playady w Cieszynie.
Skontaktowałem się z tymże serwisem po wytłumaczeniu sytuacji w której znalazłem sie przez niefrasobliwość któregoś z pracowników owego serwisu, nastapił moment w którym miałem otrzymać jakiekolwiek wytłumaczenie zaistniałej sytuacji. Usłyszalem niestety głos przerwanego połaczenia. Zarówno ja, jak i pracownica playady próbowała znowu sie skontaktować z danym serwisem, bezskutecznie.
Prosze o wyjasnienie sytuacji, w której mnie postawiono oraz wyciagnienie konsekwencji wobec Serwisu który poprostu was okrada, gdyż podczas 3 napraw zrobili cos tylko przy pierwszej choc nawet nie moge tego sprawdzić czy tak było, a stan techniczny telefonu i tak się nie zmienił.
Proszę również o jakakolwiek decyzje w mojej sprawie.
Z Poważaniem
Komentarz zamknięcia:
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie z 11 września, dotyczące naprawy telefonu, nadesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej. Dokładnie zapoznaliśmy się z zaistniałą sytuacją. Informujemy, że nie mamy żadnego wpływu na decyzje autoryzowanego serwisu producenta Pańskiego telefonu. W związku z tym, że Pański telefon nie został naprawiony, prosimy o ponowne odesłanie go do serwisu w celu ekspertyzy i naprawy usterek. Mamy nadzieję, że udzieliliśmy wyczerpującej odpowiedzi na poruszoną przez Pana kwestię. W razie kolejnych pytań bądź sugestii, prosimy o ponowny kontakt. Z poważaniem Małgorzata Suszek młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta P4 Sp. z o.o., ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa KRS 0000217207 NIP 951-21-20-077, REGON 015808609 Kapitał zakładowy 30 658 500,00 PLN.
odpisałem nastepujaco
Witam.
Telefon nie został naprawiony 3 krotnie. obecnie jest 4 raz w naprawie z ta sama usterka od poczatku lipca. Pani karze mi go odsyłać kolejne razy? to chyba jakaś kpina.
Z racji przysługujacego mi prawa
Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego
z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176)
Art. 8 paragraf. 4
Art. 8 [Uprawnienia kupującego] 1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.
2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w sz