Forum Forum inwestycyjneForex

NBP nie wykorzystał szansy na umocnienie złotego

NBP nie wykorzystał szansy na umocnienie złotego

Wyświetlaj:
Heniekstar01 / 77.242.233.* / 2011-11-24 23:33
Ale eksport będzie szedł. NRD-owcy wykupią wszystko przy granicy przy tym kursie. Ciekawym jest to. Jak cukier zdrożał u nas to tam w sklepach pisali nie brać więcej niż 10 kg na osobę. To może i u nas wprowadzić limit tankowania aut z Niemiec. Po 10 litrów.
oczywiście u nas tego nie zrobią.
Ale ten przelicznik ożywi naszą gospodarkę. Tylko pytanie, jeśli potrwa ten kryzys dłużej niż zapasy, to kiedy zaświecimy się na czerwono.
Jestem laikiem, ale to moje zdanie.
llllll / 46.134.211.* / 2011-11-24 23:18
te debile juz od dawna czekali nie wiem na co jak euro bylo ponizej 4 zl to pozwolili pociagnac do gory .belka i oni wszyscy to amatorszczyzna
anty belka / 87.205.38.* / 2011-11-28 15:18
"Państwo" np NBP BGK sprzedaje jak drogo ... spekulanci.
Ja jak kupuje tanio i sprzedaję drogo to reguluję rynek i ochraniam złotego - żeby było
jasne
bugsy07 / 193.238.67.* / 2011-11-24 22:10
piszą tu ludzie nie znający rynku a foreksem rzadzi DJ i ludzie Goldmana nasz minister mógł po prostu zarobic kupkę kasy na dopłaty rolnicze choćby bo UE wypłaci nam w końcu grudnia i każe przeliczać po 4,40 (z końca września) czy wiecej a jak kasa wpłynie to bedzie 3,98. Rynku nikt nie ruszy jak Dj ma spaść to wszystkie agencje prześcigają się w negatywach wiadomo jewrejcy zawsze razem zapytaj dziadka
bugsy07 / 193.238.67.* / 2011-11-24 22:10
piszą tu ludzie nie znający rynku a foreksem rzadzi DJ i ludzie Goldmana nasz minister mógł po prostu zarobic kupkę kasy na dopłaty rolnicze choćby bo UE wypłaci nam w końcu grudnia i każe przeliczać po 4,40 (z końca września) czy wiecej a jak kasa wpłynie to bedzie 3,98. Rynku nikt nie ruszy jak Dj ma spaść to wszystkie agencje prześcigają się w negatywach wiadomo jewrejcy zawsze razem zapytaj dziadka
wawrzek__M / 83.26.118.* / 2011-11-24 21:47