demol
/ 78.8.39.* / 2015-07-11 20:54
Netia przejęła już Dialog i co ? Ano firma Dialog nadal istnieje jakoby w strukturach Netii ale panuje jakaś zmowa niszczenia dorobku przejętej spółki przez niekompetencję infolinii NETII. Po pierwsze niepełne dane klientów, otrzymałem dwie faktury o podwyższonej opłacie po skończonej umowie lajalnościowej (wg. Netii, nikt wcześniej z Netii nie zadzwonił) co zmusiło mnie do podpisania nowej umowy z Netią, 4 miesiące później dzwoni do mnie Dialog z ofertą przedłużenia umowy, jakież było ich zdziwienie, że Netia się wcześniej uaktywniła do tego obciążyła mnie rachunkami niezgodnie z terminem obowiązywania umowy gdyż trwała ona jeszcze dłużej!. Kolejny numer wywinęli przez likwidację centrali, zrobili to w weekend nikogo wcześniej nie uprzedzając, po czym Internet zdechł, bo jakiś idiota nie przeliczył, że oddalenie centrali o ponad 1000 metrów do przekroczenie granicy dla protokołu VDSL potem przez miesiąc nie potrafili między Dialogiem i Netią dojśc do porozumienia kto jest odpowiedzialny za przełączenie klientów z VDSL na ADSL. A miesiąc nie świadczenia usługi stanowi podstawę do zerwania umowy.
Teraz trzeci numer, operatorzy NETII latają od bloku do bloku oferując ludziom VDSL i mowy MAX20Mb/s lub nawet 50 w miejscach gdzie nie mają takiej technicznej możliwości, wszystko po to by zaklepać klienta (od tego mają prowizję), nawet jeśli potem trzeba będzie obniżyć prędkości do 12Mb/s. Każdy który był kiedyś zadowolony z Dialogu który zbudował swoja renomę przez jakość względem Tepsy teraz modli się o BOX3, Vectrę czy innego operatora oferującego na światłowodzie minimum 50Mb/s by z radością kopnąć w tyłek Netię. Sami sobie zasłużyli na swój los i wkrótce na wzór Tepsy klienci podziękują operatorowi za granie w ... picipolo ;)