Forum Forum dla firmKsięgowość

organizacja szkolenia a kwestie podatkowe

organizacja szkolenia a kwestie podatkowe

skomentuj
MarkiMark / 213.155.180.* / 2011-08-02 13:12
Dzień dobry,

chciałbym się poradzić Państwa w następujące sprawie. Jestem przedstawicielem stowarzyszenie nie prowadzącego działalności gospodarczej.
Stowarzyszenie organizuje szkolenie, które odbędzie się we wrześniu. Szkolenie jest odpłatne (cena jest tak skalkulowana, że pokryje koszt sali i wykładowców).
Niektórzy uczestnicy szkolenie wpłacili z góry za udział na konto organizacji w miesiącu lipcu, podobnie będzie pewnie również w sierpniu. Koszty związane z organizacją poniesiemy dopiero we wrześniu (wynajem sali, umowa o dzieło z wykładowcą).
I tu pojawia się pytanie:
1. czy od kwot wpłaconych w lipcu powinniśmy zapłacić zaliczkę na CIT? Niestety koszty wystąpią we wrześniu (innych kosztów ani wpływów do stowarzyszenia nie było w lipcu) i jeżeli zapłacimy zaliczkę to nie będziemy mieli na pokrycie kosztów. szkolenia.

Z góry dziękujemy za wszelkie informację i sugestię ww. sprawie!
skomentuj

Najnowsze wpisy