Ascari
/ 78.157.134.* / 2018-01-30 10:32
Nasze stanowisko odnośnie informacji pojawiających się w internecie
Dziękujemy za pozytywną, jednak również negatywną informację zwrotną. Dokładamy wszelkich starań, żeby zaopiekować się naszymi pracownikami i żeby stale mogli okazywać nas zaufaniem. Zapewnili im pracę, zakwaterowanie, doradztwo w sprawnach dotyczących zatrudnienia, wsparcie w nowym środowisku.
Tak, przypuszczamy, iż jednostkowo mogą pojawić się błędy, które staramy się naprawić i wyeliminować , jesteśmy przecież tylko ludzmi. Stale się uczymy i pracujemy na siebie, żeby udzielać profesjonalny serwis legalnej agencji. Wynagrodzenie otrzymują nasi pracownicy zawsze na czas, opłacamy za nich wszelkie obowiązkowe składki, zgłaszamy na potrzebne urzędy itp.
Dlatego zwracamy się do Was z prośbą o przesyłanie ewentualnych skarg, żeby można je rozwiązać oficjalnie, pod email: praca@ascaripoland.pl, prosimy również o podanie swych danych kontaktowych, żebyśmy mogli podać odpowiedz.
Dziękujemy
Ascari