kasia pratt
/ 83.31.45.* / 2007-09-19 19:41
Witam:)) jako pracownik jednego z operatorów czytając Państwa komentarze - nie wytrzymałam:)))
Brak zasięgu: czy wiecie ze jeden nadajnik kosztuje ponad 150 tys zł, Sorry ale operator liczy koszty czy w takim leszczydole postawić nadajnik.
Niekompetentni pracownicy: chyba nie ma firmy w ktorej tacy się nie zdarzają. Ja staram się swoją prace wykonywac jak najlepiej ale są różne dni . Ja zapraszam na jeden tydzień do mnie do pracy i wtedy porozmawiamy. Nie tłumacze w tym miejscu o*********** - bo ich pełno, ale u operatorów są ludzie którzy nie są ze stali, mają gorszy dzien, lub uczą się. Czy Wy robicie wszytsko w pracy super??? jesli tak proszę o nazwę tej firmy i tez coś się znajdzie:))
Drogie telefony: porównujecie ceny do allegro:)) ok tylko operator nie kupuje na allegro, i płaci za telefony cieżkie euro. Kiedy do cholery zrozumiecie ze telefon nie jest na raty tylko korzystacie z niego. Płacicie operatorowi za informatyków, poteżne serwery, papier na rachunki, nadajniki, dział techniczny dzierżawę itd czy mam dalej wymieniać?? a jesli chcecie aby operatorzy kupowali na allegro proszę bardzo, tyle tylko ze podczas obsługi wyciągamy wam 10 telefonów a kiedy zobaczycie ze pudełko tego który juz wybraliście było wczesniej otwierane to chmury się obrywają co używany!! jesli na allegro tanszy zapraszam tam. bedzie uzywany i tani
ze oferty nie ma: to tylko trzeba poprosić konsultanta aby wam pomógł, nawet 3 miesiace wczesniej udaje się, trzeba tylko powiedziec, chyba ze łatwiej na forum pojechac
tu drogo tam tanio: ok to powiem tak, wszedzie tyle samo, trzeba tylko dobrze policzyc, macie kalkulatory:))
przepraszam jesli kogos uraziłam ale jesli sa tu osoby ktore maja do czynienia z obsluga klienta napewno mnie rozumieja. mamy zmanierowanych klientow, no cóz takie czasy pozdrawiam wielbicieli Ery Plusa i Orange