Forum Forum inwestycyjneForex

Poziom 4,20 EUR/PLN ponownie obroniony, pomógł BGK?

Poziom 4,20 EUR/PLN ponownie obroniony, pomógł BGK?

Wyświetlaj:
joł / 78.88.244.* / 2012-04-18 02:15
a ja nie mam pojęcia nie znam się,myslę ,że zadzwonie do Rydzyka:P
A tak apropos co myslicie bedzie USD za miesiąć po 2,90zł czy nie?
rexR / 156.17.41.* / 2012-04-17 13:46
W komentarzach plujecie na BKG i NBP, że broni, że kontroluje, ale ani słowa o tym, że wszystkie banki tego typu w Europie i nie tylko robią dokładnie to samo. Dlaczego niby SNB czy chińczycy albo japończycy są dobrzy a NBP jest zły, chociaż robią dokładnie to samo, utrzymują określony poziom wartości waluty danego kraju. W komentarzach widać tylko tajemmnicze spiski,"wielką finansjerę" czy GS kontrolujących polską walutę (brakuje jeszcze masonów i iluminatów), ale żadnego przebłysku, że szwajcarzy, japończycy, niemcy i inni płakaliby teraz gdyby ich banki centralne nie reagowały w ten sam sposób co NBP czy BGK. Czy faktycznie sądzicie, że wszędzie jest Raj a tylko u nas Piekło? To kompletna bzdura, ale oczywiście wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Najczęściej wypisujący komentarze opluwające to gównowiedzący, niedouczeni i pozbawieni śladu inteligencji osobnicy, których Świat kończy się na końcu żartej codziennie kiełbasy.
gównowiedzący, niedouczony i pozbawiony śladu inteligencji / 178.213.122.* / 2012-04-17 15:05
ja gównowiedzący, niedouczony i pozbawiony śladu inteligencji i złudzeń pytam dlaczego my robimy odwrotnie niż inni i dostaje w odpowiedzi stek inwektyw. Dzięki o jaśnieoświecony, co widzisz wiele i jeszcze więcej rozumiesz. Spraw, aby Twoje światło nas oświeciło. Jeżeli tylko uznasz, że godni tego jesteśmy
STYD PANOWIE EKONOMIŚCI WARSZAWSCY !!!!! / 178.213.122.* / 2012-04-17 13:42