Pozory mylą,dowód nie-młodzież
Money.pl
/ 2012-09-05 00:04
Kampania "Pozory mylą, dowód nie" ma zaangażować osoby dorosłe, aby zwracały uwagę na sprzedaż alkoholu osobom niepełnoletnim. Akcja jest skierowana głównie do sprzedawców i świadków sprzedaży alkoholu.
Akcja trochę zawieszona w próżni polegającej na tym, że w Polsce jest szerokie ogólne przyzwolenie na spożycie alkoholu wszystkich i wszędzie. Również straży miejskiej i policji. A już sztandarowym jest schizofrenia ww służb i władz miasta polegająca na planowym braku egzekwowania uchwały RM dotyczącej zakazu spożywania alkoholu na sporym obszarze Starego Miasta i Śródmieścia i bełkocie rzecznika UM w kwestii "prób znalezienia sposobu na legalizację tegoż spożywania na Wyspie Słodowej".
Adam Ryś
/ 2012-09-05 11:33
/
Bywalec forum
w dużych miastach a zwłaszcza w dużych sklepach to są dowody za każdym razem sparwdzane, ale nie oszukujmy się w osiedlowych sklepikach to jest zysk po prostu i sprzedają jak leci, komu popadnie