Forum Forum pracyDokumenty

Praca w CBB-Kraków

Praca w CBB-Kraków

ono55 / 77.236.10.* / 2012-08-13 18:57
Chciałbym podzielić się swoją opinią na temat firmy CBB, w której pracuję od roku. Jest to call center banku Pekao SA. W firmie panuje niezdrowa atmosfera i chora rywalizacja między pracownikami napędzana przez kierowników i liderów. Niektórzy ludzie żeby dostać premię przez 7 godzin nie piją i nie chodzą do toalety-bo to jedyny sposób. Lepiej mają ludzie chodzący regularnie z kierownikiem na papierosa i na piwo po pracy- oni premię mają zawsze. Wszyscy inwigilowani na każdym kroku, przykuci do biurek, ze słuchawkami na głowie-jak psy przywiązane do budy łańcuchem. Mobbing i rozmowy z przełożonymi na temat przekroczenia o 15 sekund przerwy są na porządku dziennym. Powszechne jest kolesiostwo i poklepywanie po plecach osób, które nie potrafią po polsku poprawnie zbudować zdania-P.Z. Ludzie, którzy tam pracują wiedzą kogo mam na myśli. Gnębienie z naszej strony klientów banku poprzez codzienne nagrywanie się na poczty jest naszym stałym obowiązkiem. Kierownictwo nie widzi w tym żadnych nieprawidłowości. Ogólny brak szacunku dla człowieka w myśl zasady-nie ty, to następny. No i najważniejsze-pensja. Niektórzy dostają zasiłek z pomocy społecznej w wysokości mojej pensji. W firmie nie ma absolutnie żadnych możliwości rozwoju, ani perspektyw na podwyżkę. Lliderzy wiedzą mniej od doświadczonych pracowników z kilkuletnim stażem, a mają się za nie wiadomo kogo. Kierownicy absolutnie nie walczą o pracownika. Liczy się dla nich ciepła posadka.
Szczerze odradzam wszystkim pracę w tym obozie pracy, w którym indywidualność ma się za nic. Liczą się tylko chore wskaźniki i call lista........
Wyświetlaj:
robertcbb / 83.144.121.* / 2013-12-06 08:05