Pracownica banku ukradła 250 tys. zł z kont klientów
Money.pl
/ 2009-03-25 11:35
ijestgit!
/ 213.158.199.* / 2009-03-26 16:34
i co za problem. W sądzie będzie się tłumaczyła, że bank w którym pracowała kradł na potęgę, to się przyłączyła, bidula jedna, do powszechnie obowiązujących standardów.
JAK WAS LUBIĘ BRAWO !!!!!!!
/ 87.205.53.* / 2009-03-25 18:51
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
tylko tam etykę zastapiono "wynikiem sprzedazowym"
a na stanowiskach kierowniczych "Max szefostwo z Mini mózgiem"
w małych placówkach nawet bez mózgu, wazny "but i bat"
do motywowania. Już za to płacą .... zaufaniem klientów.
życzliwy
/ 87.205.53.* / 2009-03-25 18:40
a ja stawiam na PKO BP SA
"świetnych" fachowców mają na stanowiskach kierowniczych :)
narzędzia do motywowania w osiąganiu zadań sprzedażowych to "but" i "bat"
jak ktoś ma mózg to "na obsługę" i wtedy jest jak jest bo czasem sięga wyobraznią dalej jak "Max szefostwo z mini móżdżkiem" WYNIKI SPRZEDAŻOWE ZASTĄPIŁY W TYM BANKU ETYKĘ I NADZÓR.... Teraz zapłacą za to utratą autorytetu i zaufaniem klientów.
"JAKI PAN TAKI KRAM ! "
Isabelll
/ 213.158.199.* / 2009-03-28 16:42
Chodzi o Bank PKO BP S.A.