Forum Forum finansoweBanki

praktyki w banku

praktyki w banku

student;) / 212.51.207.* / 2009-01-14 14:21
Witam,
jestem studentem 3. roku matematyki. Postanowiłem w najbliższym czasie odbyć praktyki w banku. Interesuję się giełdą i gospodarką, sam od pewnego czasu inwestuje na giełdzie i w funduszach. Jednakże o tym jak konkretnie funkcjonuje bank, a tym samym czym ciekawym można się zająć w banku na praktykach, nie mam pojęcia. Idąc na rozmowę zdaję sobie sprawę z tego, że na pewno będzie zadane takie pytanie: "czego chciałbym się nauczyć, co chciałbym robić". Zatem chciałbym Was zapytać w jakim obszarze działania banku najlepiej odbyć praktyki, gdzie najwięcej się można nauczyć? Nie chciałbym aby praktyki opierały się np. tylko na noszeniu korespondencji. Podpowiedzcie, proszę, czym mogę się ciekawym zająć w banku?Gdzie powinienem chcieć być skierowany do odbycia praktyk?
Z góry dziękuję za odpowiedzi
pozdrawiam
Wyświetlaj:
PlacówkaprzyPKS / 83.24.179.* / 2011-09-07 18:52
Zdecydowanie odradzam Eurobank. Byłam na miesięcznych, bezpłatnych praktykach w Eurobanku w Białymstoku. Spodziewałam się, że nie dostanę żadnej ambitnej pracy ale też się nie spodziewałam, że co drugi dzień będę roznosić ulotki! Do moich obowiązków należało stemplowanie, roznoszenie ulotek, raz kleiłam i roznosiłam plakaty po osiedlach, składanie "listów" czyli ulotek, sortowanie scoringów. Praktykowanie niesamowicie u*********** telemarketingu. Na dodatek głupkowate komentarze szefowej typu "nie dam Ci już więcej składania ulotek bo to bardzo wolno robisz" (ok 2000szt w 3 godziny + podstemplowanie. Na darmowego pracownika to dla niej za wolno) Przelicznik, że trzeba roznieść 2tys ulotek w 2h (i to max) po blokach z domofonami i 8 mieszkaniami w klatce. Wulgarny język pracownika po tym jak nie widziałam gdzie leży stempel to usłyszałam "to masz h***** wzrok" Jak widać jaka płaca takie traktowanie pracownika. Stanowczo nie polecam darmowych praktyk w Eurobanku