Forum Polityka, aktualnościKraj

Prawie pół miliona Polaków przeniosło numer telefonu

Prawie pół miliona Polaków przeniosło numer telefonu

Wyświetlaj:
AntyPlay / 79.190.48.* / 2010-01-15 18:26
Oszukani Abonenci Play Łączcie się!
Sigma562 / 5.172.234.* / 2015-06-01 08:45
Jestem kilka lat w Play. Ostatnio napastowano mnie, abym zmienił internet na lepszy z tabletem w gratisie. Z premedytacją konsultant utwierdzał mnie w przekonaniu (3 rozmowy telefoniczne), że zmieniam na nową taryfę - korzystniejszą. Przeglądał historię mojego konta i wskazywał na lepsze warunki nowej oferty. Nawet kartę SIM kazał mi przełożyć ze starego modemu do tabletu (w ogóle nie dostałem). Wszystkie warunki finansowe szczegółowo omówiłem i zgodziłem się. Podczas czwartej rozmowy telefonicznej pozostały tylko formalności. Jak dostałem rachunek - tylko za głowę się złapać. Naliczone sumy nie wiadomo skąd, ale to jeszcze nic. Jak się okazało, to nie było przedłużenie umowy na nową taryfę, tylko nowa umowa. Tylko idiota, który nie wykorzystuje dotychczasowej taryfy, podpisał by nową umowę z tabletem (w sumie za 1400zł, który w sieci, nowy, kosztuje 400 - 500zł. Reklamowałem całą sprawę i dostałem odpowiedź negatywną, bazującą na ostatniej rozmowie telefonicznej, podczas której zapisane zostały jedynie sprawy formalne nowej umowy. Cała przestępcza? działalność konsultantów utrwalona została w 3 poprzednich rozmowach telefonicznych, których PLAY nie raczył odsłuchać, mimo iż na to wskazywałem. Dzisiaj stoję jak Dawid przed Goliatem, ale myślę, że to jedyny sposób, aby połączyć siły i użyć wszelkich możliwych i prawnie dostępnych sposobów, aby poskromić nieuczciwego Giganta.
gh262 / 89.171.160.* / 2010-02-04 16:11
Proszę o kontakt wszystkich oszukanych przez firmę Play! Razem możemy coś z tym zrobić!

28 stycznia doładowałam tel kwotą 10zł niestety pieniądze nie znalazły się na koncie. Następnego dnia doładowałam znów kwotą 10zł tylko po to, aby dodzwonić się do Obsługi Klienta, powiodło się, jednak pan powiedział że moje zgłoszenie zostanie poddane analizie. 1 lutego, jako że nie dostałam odpowiedzi, zgłosiłam sprawę przez Play24, dostałam odpowiedź, że nie stwierdzono nieścisłości. Spreparowano zapis na moim koncie, że rzekomo te 10zł zostało zaksięgowane i zmyślam, co jest bzdurą! Dzień wcześniej tego zapisu jeszcze nie było, dopiero zostało "dopisane" po moim zgłoszeniu. Pomijam fakt, że pan, z którym rozmawiałam przez telefon zaglądał mi do całego billingu głupio komentując ile to ja dzwonię itd.

Powiecie, 10zł? o co tyle zamieszania? Ale jeśli oszukają tak na 10zł tysiące osób, kilkakrotnie, uzbiera się niezła suma. Pomijam już fakt, że dla niektórych i 10zł to dużo.

Jeszcze raz proszę o kontakt!
Bugs / 77.115.219.* / 2010-01-13 14:30
A play ma wszystko bez pokrycia a najbardziej zasięg, o ich mobilnym necie to już nie wspomnę
Misiek1978 / 213.158.199.* / 2010-01-12 13:03
Ciekawe czy wraz z końcem umów i promocji w playu rozpocznie się exodus klientów
Kanret / 88.156.188.* / 2010-01-11 11:11
Muszę się przeprosić z starym operatorem. Play to szajs jakich mało, reklamacje mają w poważaniu. Nie szanują klienta, inni operatorzy nie odstawiają aż takich cyrków. Play to mistrz manipulacji, ale koniec z tym.
Andy___ / 89.76.57.* / 2010-01-10 18:36
Nie migrujemy (nie zmieniamy operatorów) ponieważ u nas nie ma konkurencji...
gabi43 / 62.216.241.* / 2010-01-10 18:31
Sądząc po informacjach prasowych przenosiny do Playa nie były chyba mądrą decyzją tych osób...
Parę tekstów z prasy jak wygląda 'romans' z Playem-http://zrobieniwplaya.prv.pl/

To dosyć toksyczny związek;)
król_Julian / 83.29.216.* / 2010-01-11 13:39
To samo mogę powiedzieć o sieci Era. Przypadki opisane w linku są takie same jak u innych. Przykłady z mojego własnego doświadczenia (tylko ostatni rok):
1. pracownik Ery wprowadził mnie w błąd i powiedział że mam ileś tam sms gratis, okazało się że to nie prawda i musiałem zapłacić ten rachunek, pomimo reklamacji.
2. pracownik punktu sprzedaży Era wprowadził w błąd osobę która chciała mnie dopisać do swojego numeru żebyśmy mogli tanio rozmawiać (sieć rodzinna). Pracownik powiedział że wszystko załatwione i możemy tanio rozmawiać, więc rozmawialiśmy (była podpisana umowa-okazało się że mojego numeru nie można dopisać). Potem przyszedł rachunek na kilkaset złotych. Oczywiście reklamacja nie została uwzględniona i trzeba było zapłacić rachunek.
3. Podczas rozmów blisko granicy można przez przypadek skorzystać z usługi roamingu (reklamacji Era nie uwzględniła).
nnn / 78.8.173.* / 2010-01-10 21:59
Człowieku pokaż mi sieć która ma lepsza ofertę niż Play, jak Ci ta sieć nie pasuje to siedź sobie w swojej Erze, Orange czy Plusie. Ja z tego co widzę po swoich znajomych to większość przechodzi do Playa i nie narzeka.
ziele666 / 2010-01-10 23:48
...to ja trochę ponarzekam.

Mieszkam we Wrocławiu i wielu miejscach mam problem z zasięgiem co wydaje się być niewyobrażalne.

Firma z którą współpracuje pochodzi z Krakowa i przeniosła się do Play-a z konkurencyjnej sieci mamiona wspaniałą ofertą...

Dzisiaj narzekają na przerywane rozmowy i kłopoty z zasięgiem podobnie jak ja a przecież nie mówimy o marginalnych miejscach w Polsce.

Być może jest to interesująca (tania) oferta na potrzeby prywatnych rozmów - dla firm chyba nie warto oszczędzić paru złotych aby mieć takie problemy w rozmowach z kontrahentami...

Na szczęście mam drugą komórkę w innej sieci...
wodorost / 83.29.216.* / 2010-01-11 13:18
Widać że macie komórki od niedawna. Jestem użytkownikiem jednej z sieci od momentu jej powstania i na początku było dokładnie tak samo. Biegało się z pokoju do pokoju i dyskutowało czy jest zasięg czy nie. Dajcie szansę temu operatorowi aż rozbuduje sieć anten.
rimini / 83.24.118.* / 2010-01-11 14:40
co to znaczy dajcie szansę? Inni mają lepsze sieci i BOK. dlatego ja do Play się nie wybieram, bo nie tylko cena się liczy
virdzin / 212.76.46.* / 2010-01-12 15:27
moim zdaniem powinniscie sprawdzic zasieg na innym modelu telefonu.ja uzywam komorki bez udziwnien i nigdy nie narzekam na brak sygnału.podczas gdy znajomi ze swoimi smartphone'ami biegaja na balkon ja zawsze mam conajmniej kilka kresek.moj telefon to nokia 2610 i kosztowal dokladnie 120 pln prawie dwa lata temu.bateria tez daje rade.siec play moim zdaniem jest bardzo dobra.przenioslem sie z orange bo zdenerwowala mnie parszywa obsluga w bok.w play nie mialem nigdy problemów
scenic / 85.202.148.* / 2010-01-12 20:42
wystarczy zasięg sieci w telefonie ustawic z podwójnego lub UMTS na GSM i nie ma żadnych problemów z zasięgiem w Play, sprawdzone u wielu osób które miały wcześniej "problem" z zasięgiem w Play :)

Najnowsze wpisy