Sigma562
/ 5.172.234.* / 2015-06-01 08:45
Jestem kilka lat w Play. Ostatnio napastowano mnie, abym zmienił internet na lepszy z tabletem w gratisie. Z premedytacją konsultant utwierdzał mnie w przekonaniu (3 rozmowy telefoniczne), że zmieniam na nową taryfę - korzystniejszą. Przeglądał historię mojego konta i wskazywał na lepsze warunki nowej oferty. Nawet kartę SIM kazał mi przełożyć ze starego modemu do tabletu (w ogóle nie dostałem). Wszystkie warunki finansowe szczegółowo omówiłem i zgodziłem się. Podczas czwartej rozmowy telefonicznej pozostały tylko formalności. Jak dostałem rachunek - tylko za głowę się złapać. Naliczone sumy nie wiadomo skąd, ale to jeszcze nic. Jak się okazało, to nie było przedłużenie umowy na nową taryfę, tylko nowa umowa. Tylko idiota, który nie wykorzystuje dotychczasowej taryfy, podpisał by nową umowę z tabletem (w sumie za 1400zł, który w sieci, nowy, kosztuje 400 - 500zł. Reklamowałem całą sprawę i dostałem odpowiedź negatywną, bazującą na ostatniej rozmowie telefonicznej, podczas której zapisane zostały jedynie sprawy formalne nowej umowy. Cała przestępcza? działalność konsultantów utrwalona została w 3 poprzednich rozmowach telefonicznych, których PLAY nie raczył odsłuchać, mimo iż na to wskazywałem. Dzisiaj stoję jak Dawid przed Goliatem, ale myślę, że to jedyny sposób, aby połączyć siły i użyć wszelkich możliwych i prawnie dostępnych sposobów, aby poskromić nieuczciwego Giganta.