Forum W wolnym czasieKomputery i nowe technologie

Jak przenieść numer telefonu do innego operatora

Jak przenieść numer telefonu do innego operatora

Wyświetlaj:
kermod / 217.153.6.* / 2012-09-21 15:56
a ja obecnie przenoszę numer z Play do Virgin mobile. Trwa to już ponad miesiąc ....
Michał PLAY / 178.213.137.* / 2012-02-23 15:33
Jestem doradcą biznesowym. Pracuję w firmie pośredniczącej pomiędzy PLAY a Klientem. Z chęcią przeniosę biznesowe numery do sieci PLAY.
Jeżeli wystąpi zainteresowanie jakiejś osoby w tej sprawie, to proszę o kontakt drogą mailową.
Pracuję w godzinach 8-16. Bez problemu pomogę w tej kwestii i przy wyborze najkorzystniejszego rozwiązania. Czekam na wiadomości na avacs66@wp.pl. Pozdrawiam, Michał PLAY.
Marcin.W / 178.36.4.* / 2012-02-05 00:53
Witam

Przenosiłem swoje firmowe numery z Orange do Play. Wszystkim zajęli się doradcy biznesowi dla firmy z tej strony http://www.play-dla-firmy.pl Poszło im bardzo sprawnie zajęło to jeden dzień. Przeniesienie numeru nastąpiło w nocy i następnego dnia numer na nowej karcie był już aktywny, można powiedzieć że obyło się bez problemu jaki czasami maja ludzie przy przeniesieniu numeru.
O całym procesie można poczytać tutaj http://www.play-dla-firmy.pl/jak_przeniesc_numer.html Wszystkim zajmuje się doradca biznesowy Play i nie musimy się o nic martwić, np o rozwiązanie umowy itp.
firma / 87.105.153.* / 2012-01-30 06:41
witam , od trzech dni mam wylaczony numer, nic nie pomagaja telefony , moja firma transportowa stoi , pomoc drogowa nie wyjechała od 3 dni , paru klientów znalazła mnie w domu , play nic nie reaguje a za kazdym telefonem do nich słysze kłamstwa ze za godzinke ze za chwile ze za dwie itd. 3 dni wyjete z zyciorysu , duzo nerwów i nic , powoli trace cierpliwosc a to i tak nic nie pomaga
firma / 87.105.153.* / 2012-01-30 06:41
witam , od trzech dni mam wylaczony numer, nic nie pomagaja telefony , moja firma transportowa stoi , pomoc drogowa nie wyjechała od 3 dni , paru klientów znalazła mnie w domu , play nic nie reaguje a za kazdym telefonem do nich słysze kłamstwa ze za godzinke ze za chwile ze za dwie itd. 3 dni wyjete z zyciorysu , duzo nerwów i nic , powoli trace cierpliwosc a to i tak nic nie pomaga
SWZDA / 95.49.21.* / 2011-09-10 12:57
KIIADugas asgmmasg mgasmasgmsag asgmasgmag agsmmasg,,,
Paulinka :P / 88.199.233.* / 2011-07-17 19:39
Obecnie mam numer na kartę T-mobile chcę przenieś nr.do Plusa . Jak mam to zrobić ? .
pitbul455 / 94.40.12.* / 2011-02-06 20:13
Szukam osoby która chciała by przenieść numer do play na abonament, proszę o kontakt GG 9260474 rewanż za poleconą osobę :)
7luzak7 / 91.205.90.* / 2010-01-05 00:42
Czy moge przeniesc nr od jednego operatora do innego, a pozniej ponownie wrocic lub zmienic na jeszcze innego?
Czy sa jakies limity czasowe i ilosciowe do takich znmian, czy mozna sobie co 3 miesiace zmieniac operatora przenoszac numer i nadal wszystko bedzie bezplatne?
bielu2222 / 91.150.221.* / 2010-10-05 18:42
"Czy moge przeniesc nr od jednego operatora do innego, a pozniej
ponownie wrocic lub zmienic na jeszcze innego?
Czy sa jakies limity czasowe i ilosciowe do takich znmian, czy
mozna sobie co 3 miesiace zmieniac operatora przenoszac numer i
nadal wszystko bedzie bezplatne?"MOże pózno daje odp ale to zależy czy masz abonament czy nie jeślia tak to nie możesz zmieniać do końca trwania umowy "teoretycznie" w karcie zmieniasz dowoli
maslo / 83.18.41.* / 2010-02-03 20:57
dobre pytanie też chciałbym wiedzieć
rozczarowany / 195.22.99.* / 2009-10-23 21:00
A ja próbuję właśnie przenieść firmowy numer z Ery do Plusa. Miało być wygodnie i szybko, a tymczasem czeka mnie czwarta wizyta w salonie Plusa bo... Era za szybko zwolniła numer (sic!).
Otóż o godz. 14 w czwartek Plus wysłał wniosek o zwolnienie numeru przez Erę, a następnego dnia miałem podpisać umowę z Plusem (tak poradziła konsultantka Plusa: "nie daj Bóg Era nie zwolni numeru z przyczyn formalnych, typu literówka w nazwie abonenta, i będzie pan miał równocześnie umowy w obu sieciach - zróbmy po kolei"). Tak czy inaczej przejście miało być płynne, a w najgorszym razie miałem czekać na uwolnienie numeru mając numer tymczasowy w Plusie, który automatycznie zamieni się na właściwy.
Po północy tego samego dnia, czyli po ok. 8 godzinach, telefon zamilkł ("Karta SIM nieaktywna"). Początkowo ucieszyłem się, że procedura przebiega szybko, a do rana jakoś wytrzymam.
O godzinie 10 rano zadzwoniłem do salonu Plusa, żeby upewnić się że Era potwierdziła możliwość zwolnienia numeru i można kontynuować procedurę. Konsultantka jednak zaniepokoiła mnie informacją, że w swoim systemie jeszcze tego numeru nie widzi.
Niewiele myśląc, zadzwoniłem do Ery z zapytaniem o swój status. Konsultant uprzejmie wyjaśnił, że numer faktycznie jest zgłoszony do uwolnienia, ale procedura trwa 24h i to licząc od północy, więc mam sobie czekać - jutro powinno być OK. Pytam więc czemu już od poprzedniej północy numer nie działa - "no przecież procedura"... Poprosiłem o przełączenie do Działu Utrzymania Klienta (tak, jest coś takiego; tam proponują złote góry żeby po 11 latach terminowego opłacania rachunków nie odchodzić, ja jednak we Wrocławiu muszę stać przy oknie żeby mieć zasięg, poza tym nie mam go na drodze nr 8 Wrocław-Warszawa, w promieniu kilkunastu km od przejścia granicznego w Jędrzychowicach, i w setkach innych miejsc w Polsce).
Pani w tym właśnie dziale była bardziej zorientowana, po chwili potwierdziła, że mój numer jest już po prostu uwolniony.
Zadowolony pojechałem do Plusa. Podpisałem umowę i miałem poczekać 0,5h na aktywację numeru. Niestety, po pół godzinie okazało się, że Plus musi najpierw przeprowadzić jakieś analizy i to potrwać może kilka albo kilkanaście godzin, albo dłużej... Pytam więc, co z moim numerem tymczasowym?!? Jutro sobota - wyjeżdżam, nie mam telefonu! Co jest grane?!!
Ku mojemu zdumieniu, dowiedziałem się, co następuje: "Era zwolniła pana numer za szybko... (sic!) W tej sytuacji nie możemy już panu wydać numeru tymczasowego, zgodnie z procedurą nie możemy też wydać nieaktywnej karty SIM... Proszę przyjść może jutro i wszystko pan sobie odbierze".
Ręce mi opadły, a nerwy puściły - ile razy można jeździć w jednej sprawie?!! Co to za kretyńskie tłumaczenie, że "za szybko numer zwolnili"?!!! To za szybko dla Plusa niedobrze??? To teraz nowy, a nie stary operator spowalnia procedurę??? Na złość komu?!?!
Szef salonu (Szewska 74 we Wrocławiu) skwitował krótko: "jak pan chce, to niech pan sobie wraca do Ery".
Cóż, pewnie tak powinienem zrobić, tylko ten zasięg... Poza tym umowę już podpisałem, wystarczy poświęcić kolejne 2h i przyjść jeszcze raz, miejmy nadzieję, że ostatni. Ale żeby coś takiego na samym początku współpracy?... Czy oni są nienormalni? Czy robią to pierwszy raz? Czy w tym kraju wszystko musi tak wyglądać? Aaa, szkoda słów.. Może faktycznie za kilkaset lat będzie lepiej.
AbonentPlusa / 85.232.234.* / 2009-11-04 16:34
Mam dwa telefony w Plusie od ok. 10 lat jestem bardzo rozczarowany. Ale za leniwy, żeby stamtąd uciec. Rąbnęli mnie na 5 "darmowych" numerach. Reklamacja odmownie. Pominęli wątek rozmowy z konsultantem, który ponoć te num ery miał uruchomić. Jedyne co mi się podobało w Plusie to reklamy w telewizji. Są to najdroższe dla mnie filmy, które oglądałem.:)) Myślałem o przeniesieniu do Ery:))
svdfggdgbfg / 83.29.165.* / 2009-08-11 00:25
dodatkowo tutaj http://wjakiejsieci.pl/faq-jak-przeniesc-numer jest fajny FAQ
zdzicho27 / 195.136.118.* / 2009-08-15 16:25
Ja od 10 sierpnia 2009 czekam na przeniesienie n-ru z Plusa do Pley i nic. W Pley mowa żę przekazano wniosek a Plus że niczego nie dostał,.sprawdzić się nie da.Wszystko pic na wodę przepis swoje operator swoje.
anom / 78.88.187.* / 2009-09-11 16:44
Ja róznież przenosiłem nr z Plusa do Playa, pzynajmniej miałem taki zamiar.
29.04.2009r złożyłem papiery w Play i upoważniłem ich aby w moim imieniu wystąpili do Plusa. 04.05.2009 z samego rana miałem telefon z działu utrzymania klienta Plusa z pytaniem czy potwierdzam fakt wypowiedzenia umowy i przeniesienia nr-u do P4.
Po czym zaproponował mi korzystniejszą ofertę niż Play :D
Więc nie zawsze tak to wygląda. Może ktoś sobie w kulki poleciał albo faktycznie coś zginęło niech Play się nartwi.
anonym / 89.75.99.* / 2010-02-10 12:21
Ja miałem taką samą sytuację jak chciałam przenieść z Plusa do Orange. Po czym zarządano ode mnie kaucje za możliwość przeniesienia numeru. Z doświadczenia już wiem, że Plus sprawia problemy w takich sparawach.
practicer / 94.251.146.* / 2011-06-16 12:47
Winę za ten bajzel ponosi rząd. Widocznie członkowie rządu czerpią jakiś interes z tego skoro nie chcą ustawowo nakazac operatorom sieci aby nie utrudniali ludziom życia.
SZWDAR / 95.49.65.* / 2011-09-23 21:24
KILDAgsaags asgmags gsamgsauasg gas gsamm,g,,

Najnowsze wpisy