Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Prezydencki wyścig w internecie - kto ma najlepszą stronę?

Prezydencki wyścig w internecie - kto ma najlepszą stronę?

Wyświetlaj:
Polka 2 / 85.89.183.* / 2010-05-25 09:16
Pracuję w branży reklamowej od kilkunastu lat i zgadzam się z opinią większości internautów-REKLAMA KŁAMIE !!! ważne jest co kandydat zrobi dla Polski, a nie kto i jak robi mu reklamę. Strona musi być czytelna. To przecież chodzi o jej stronę merytoryczną. A tak nawiasem, niech Komorowski na swojej stronie odpowie na 50 pytań zadanych mu właśnie w internecie ( chodzi o jego przeszłość i układy). Będzie wtedy ciekawie na jego stronie
Observer. / 79.186.32.* / 2010-05-24 09:40
Mała uwaga: jeśli w skład komitetu honorowego wchodzi tzw. "zdrowa część społeczeństwa", to jak wygląda chora?
hipolit19 / 178.182.66.* / 2010-05-23 12:54