Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

przez jakie biuro najlepiej inwestować??

przez jakie biuro najlepiej inwestować??

wwwkkk / 85.89.189.* / 2009-11-27 12:31
witam,
od pewnego czasu inwestuję w Giełdę przez mBank. Fajnie było na początku - spółki powybierane, parę złotych zainwestowanych...niestety - inwestowanie przez mBank powoli doprowadza mnie do szału. Zlecam jednego dnia rano, czekam aż trzy dni, aby dowiedzieć się, że moje zlecenie zostało niezrealizowane! toż to trzy dni straty, kasa mogłaby być zainwestowana w inną spółkę.
Nie mam doświadczenia z innymi bankami/biurami - proszę o informację: czy jest jakiś sposób, aby inwestując pieniądze rano widzieć niemalże w czasie rzeczywistym, że zlecenie zostało przyjęte lub odrzucone? Trzy dni w oczekiwaniu na decyzję to tragedia!
będę wdzięczny za Wasze sugestie - przez jakie biuro najlepiej inwestować?
pozdrawiam
Wyświetlaj:
aw11 / 2009-11-30 11:19 / Bywalec forum
ja polecam kbc makler dziala super na życzenie sms z potwierdzeniem polecam
fazik / 2009-11-27 14:07 / "Gpw-racer"
Z tego co opisujesz wynika że nie przeczytałeś manuala do eMaklera. Zlecenia są realizowane w czasie rzeczywistym i tak je widać. A włączasz "on-line" ?
Masz też obsługę notowań swojego koszyka w czasie rzeczywistym. Odpala ci się okienko z notowaniami, ofertami ...
wwwkkk / 85.89.189.* / 2009-11-27 16:52
masz rację. dziękuję za wskazówki. całkiem ładnie wygląda to wszystko na żywo ;)
mam jeszcze jedno pytanie - odrzuciło mi kilkukrotnie moje kupno, pomimo tego, że kupić chciałem po obecnej cenie akcji. czy to oznacza, ze zbyt duzo chetnych, czy wolnych akcji po prostu już nie było?
pozdrawiam
fazik / 2009-11-27 21:19 / "Gpw-racer"
co oznacza "odrzuciło" ?

jaki był komunikat?
ssa / 83.29.71.* / 2009-12-01 11:52
np. komunikat niezrealizowane, chociaż cena akcji była taka za jaką ja złożyłem zlecenie ?
fazik / 2009-12-01 13:08 / "Gpw-racer"