Juliusz II
/ 93.105.182.* / 2015-11-15 14:40
https://marucha.wordpress.com/2015/11/11/wolne-tematy-87-2015/
Ad. 203: AniaK said - 2015-11-14 (sobota) @ 14:37:04
Re197: Panie Wandaluzja, a kiedy my przetestujemy Pana Aerobusa? Ile lat będziemy czekać? Zamiast zrobić nam jakąś wycieczkę, to Pan się tylko przechwala i przechwala. Na listku do chmurek nie dam rady dolecieć :)
Sprawa jest NIECENZURALNA, gdyż Saddam Husajn postawił nań sto mld $ dla reformy bliskowschodniego rynku lotniczego zlecając reformę Swissairowi. Ten zamówił opracowanie technologiczne Aerobusa u ANTONOWA w Dniepropietrowsku, z czego wyszedł Aerobus-SADDAM.
Po SKATOWANIU mego pełnomocnika w NASA na rozkaz Prezydenta Busha-juniora i wysadzeniu 2 Swissairów nad Atlantykiem z 450 pasażerami Kanclerz Schroeder i Jasir Arafat przenieśli Aerobusa-SADDAMA z Dniepropietrowska do Pekinu, gdzie powstał Aerobus-KITAN – od Niżnego Nowogrodu jako KITEŻA Prawdziców – który w wojnie jugosłowiańskiej WYRŻNĄŁ wszystkie Apacze, wobec czego Pekin zaanektował Morze Południowochińske - takie Azjatyckie Morze Śródziemne..
Ponieważ KITAN był robiony oficjalnie Dla Aneksji Tajwanu to Japończycy, który ogłosili Protektorat nad Tajwanem, musieli podjąć produkcję Saddama jako NIPPONA, również na prawie Wojennym, którym się teraz chwalą w wersji Skrzydłowej.
Najbardziej KOMICZNYM efektem skatowanie mego Pełnomocnika było zamówienie przez siostry Alvarado Aerobusa-KAMAZA: http://www.wandaluzja.com/?p=p_279&sName=45.-nowa-technika-lotnicza// dla wypędzenia Amerykanów z archipelagów spornych Morza Karaibskiego, co wcześniej zrobił onym SKATOWANIEM Prezydent Bush-junior na Morzu Południowochińskim.