Reklama w internecie

skomentuj
katal / 2009-05-14 11:44
Co myślicie o takim sposobie targetowania reklam?

Targetowanie Autorskie to nowa odmiana targetowania reklamy internetowej. Cechą charakterystyczną targetowania autorskiego jest możliwość nieograniczonego i bardzo szczegółowego doboru docelowej grupy klientów przez marketerów.

Dane niezbędne podczas targetowania autorskiego pozyskiwane są poprzez pytania ankietowe zadawane użytkownikom serwisu. Ankiety te pozwalają precyzyjnie zbadać zachowania, preferencje i postawy użytkowników. Dzięki temu istnieje możliwość zdefiniowania dowolnej (mało pospolitej) grupy odbiorców np. golfistów, osób pijących piwo z sokiem malinowym itp.

Targetowanie autorskie również umożliwia marketerom dobór użytkowników ze względu na korzystanie lub zakup produktów konkurencyjnych.

Targetowanie autorskie po raz pierwszy zostało zastosowane w serwisie Otineo.com. Serwis umożliwia reklamodawcą dotarcie z przekazem reklamowym do wąskich grup docelowych.
tiremsi / 178.183.6.* / 2023-01-20 12:24
Ja korzystam z http://dobra-reklama.pl/jaka-agencje-pr-warto-wybrac/ solidna firma nie zawodzą.
skomentuj

Najnowsze wpisy