Domelo
/ 185.15.232.* / 2014-08-22 10:31
Gadać sobie można, a cena i tak zrobi swoje. Sony traci rynek, bo robi sprzęt realtywnie droższy niż np. Lenovo. Próba wepchnięcia niektórych modeli sprzetów (za sprawą np. wzornictwa) na tą samą półkę razem z Applem się nie udała, bo firma nie potrafi najwyraźniej w konsumentach odpowiednio podkręcić hype'u, jak to robi geniealnie Apple. Czyli wychodzi, że nie może konkurować ani z Applem, ani z Lenovo. Dobrym przykłądem dla Sony powinno być HP, które mierzy zamiary na możliwości. Skoro HP nie jest w stanie konkuriować z Applem, zacznijmy sprzedawać tani (szajs bo szajs) sprzęt wszędzie gdzie się da. Efekt? Sprzęt HP nigdyś prawie hi-end dziś kupisz w Biedronce, a wyniki firmy zdaje są zadowalające inwestorów.