Forum Forum inwestycyjneWydarzenia

Rusza Departament Marketingu Sportowego Sport24.pl!

Rusza Departament Marketingu Sportowego Sport24.pl!

rob484 / 2008-11-19 22:32
Departament Marketingu Sportowego Sport24.pl to kolejny strategiczny krok Platformy Mediowej Point Group (GPW: POINTGROUP (PGM)) na drodze do budowy silnej pozycji spółki na rynku sportu i marketingu sportowego. Inaugurujący właśnie działalność DMS Sport24.pl jest dedykowany działaniom związanym z marketingiem i PR-em sportowym.

DMS Sport24.pl oferuje szeroki wachlarz usług z zakresu marketingu sportowego. Obejmują one między innymi przygotowanie strategii komunikacyjnych dla klientów, szkolenia z zakresu wizerunku oraz polityki medialnej, a także działania z zakresu media relations i public relations. Szczególny nacisk Departament Marketingu Sportowego kładzie na promocję miast poprzez sport oraz indywidualne programy zarządzania wizerunkiem młodych sportowców. Ważne miejsce w ofercie działań zajmują także usługi związane z produkcją telewizyjną oraz marketingiem interaktywnym. Pełna oferta usług DMS Sport24.pl znajduje się na specjalnie uruchomionej stronie internetowej www.esport24.pl.

"Dzięki doświadczonym ekspertom jesteśmy w stanie zrealizować każdy projekt z dziedziny marketingu i PR sportowegp. Wsparcie Platformy Mediowej Point Group pozawala nam na wykorzystanie szerokiej gamy narzędzi, którymi nie dysponują agencje marketingowe, PR - owe czy sponsoringowe" - tłumaczy Artur Racicki, prezes spółki Sport24.pl.

Gdzie spółka widzi swoją przewagę na rynku? "Własne media, agencja ATL i BTL, działy specjalizujące się w marketingu mobilnym, eventach oraz inżynierii marki - dzięki takiemu wsparciu jesteśmy w stanie kompleksowo zarządzać projektami. Współpracujemy z wieloma gwiazdami sportu, pracowaliśmy dla mediów, klubów i organizacji sportowych, dlatego nasza wiedza i doświadczenie jest unikalne" - wskazuje mocne strony projektu Racicki.

Pracownicy DMS Sport24.pl realizowali projekty dla wielu podmiotów związanych ze sportem. Najważniejsze z nich to Zagłębie Lubin, NASN, Polska Liga Futbolu Amerykańskiego, Górnik Zabrze czy Navia Boats. Kluczowi pracownicy współpracują także z najważniejszymi mediami sportowo-biznesowymi na rynku - Quality Sport oraz Machiną Sport&Style. Ostatnio nawiązali ścisłą współpracę z Akademickim Związkiem Sportowym.

DMS stawia sobie ambitne cele. Jednym z nich jest wykreowanie cyklicznego eventu o zasięgu ogólnopolskim. "Strategia DMS Sport24.pl doskonale wpisuje się w strategię całej Platformy Mediowej" - mówi Michał M. Lisiecki, prezes Point Group. - "Naszym celem jest kreowanie wydarzeń o dużym zasięgu, dedykowanych do grup odbiorców naszych produktów i usług. W naszym portfolio są takie wydarzenia jak "Studencki Produkt Roku" adresowany do studentów, czy gala skupiająca środowisko filmowe - "Złote Kaczki". Teraz czas na sport!" - podsumowuje Lisiecki.
Platforma Mediowa Point Group już latem zapowiadała poszerzenie działalności o projekty z obszaru marketingu sportowego, w tym obsługi eventów sportowych i ich organizacji oraz zarządzania wizerunkiem sportowców, a także tworzenia i realizacji kampanii promocyjnych opartych na sporcie. PMPG realizuje swoje plany związane ze sportem na wielu płaszczyznach równocześnie:
• od końca 2007 r. PMPG jest właścicielem większościowego pakietu udziałów w spółce Sport24.pl, zarządzającej portalem Sport24.pl
• obecnie trwają ostatnie prace nad uruchomieniem portalu poświęconego polskiej piłce
• jednocześnie startuje działalność Departamentu Marketingu Sportowego Sport24.pl
• w czerwcu na rynek trafił magazyn „Machina Sport&Style” poświęcony szeroko rozumianej tematyce lifestylowo-sportowej
• PMPG SA podpisała też porozumienie inwestycyjne z firmą Namaxa Marka Brzozowskiego, który od 10 lat prowadzi działalność w zakresie organizacji eventów sportowych i imprez promocyjnych wykorzystujących sport.
• poprzez spółkę BTL Point Group PMPG świadczy usługi zintegrowanej komunikacji marketingowej dla klientów zewnętrznych związanych z branżą sportową, m.in. Puma, Nike, Adidas
• spółka pracuje też nad przygotowaniem cyklu eventów sportowych.
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy