Forum Forum inwestycyjneWydarzenia

Nowe stanowiska w strukturze sprzedaży Grupy Kapitałowej PMPG SA

Nowe stanowiska w strukturze sprzedaży Grupy Kapitałowej PMPG SA

rob484 / 2008-11-19 22:46
PMPG SA kontynuuje wdrażanie strategii agresywnego wzrostu i idącej za tym reorganizacji działów sprzedaży. W październiku Paweł Owczarski został dyrektorem sprzedaży Platformy Mediowej Point Group na poziomie całej Grupy Kapitałowej PMPG SA z odpowiedzialnością za planowanie oraz koordynowanie prac zespołu managerów sprzedaży poszczególnych spółek PMPG. Kolejnym etapem zmian jest reorganizacja zespołów sprzedażowych tak, aby lepiej odpowiadać na potrzeby klientów Grupy.
W strukturze PMPG SA utworzone zostało nowe stanowisko - Dyrektora ds. Obsługi Kluczowych Klientów na poziomie grupy. Głównym zadaniem dyrektora oraz podległego mu zespołu będzie nawiązywanie relacji i współpraca z najważniejszymi klientami spółki, a także przygotowywanie ofert dedykowanych obejmujących cały zakres usług świadczonych przez spółki z Grupy Kapitałowej PMPG SA.

Na stanowisko Dyrektora ds. Obsługi Kluczowych Klientów Platformy Mediowej Point Group awansowała Matylda Szymalska. Szymalska pracuje w Media Point Group, spółce zależnej PMPG SA, od 5 lat - ostatnio na stanowisku dyrektora sprzedaży ATL.

Stanowisko dyrektora sprzedaży ATL Media Point Group obejmie Ewa Szczegielniak. Szczegielniak pracowała wcześniej w Polskich Książkach Telefonicznych, gdzie ostatnio sprawowała funkcję dyrektora generalnego ds. sprzedaży i odpowiadała za tworzenie i realizację budżetu i strategii sprzedaży oraz kształtowanie oferty produktowej i polityki cenowej.

Wszystkie zmiany wchodzą w życie z dniem 1 stycznia 2009 r.

Kolejnym strategicznym priorytetem w reorganizacji sprzedaży Grupy jest wzmocnienie działu Wsparcia Sprzedaży, w tym zatrudnienie Dyrektora Wsparcia Sprzedaży.

PMPG nadal prowadzi rekrutację na kluczowe stanowiska działu sprzedaży, m.in. na stanowisko dyrektora działu wsparcia sprzedaży (business development, analizy, rozliczenia, oferty, traffic) oraz key account managerów, managerów ds. sprzedaży internetowej, specjalistów ds. wsparcia sprzedaży, sales managerów, partnerów klienta, specjalistów ds. sprzedaży reklamowej i specjalistów ds. baz danych. W sumie do końca roku PMPG zamierza zatrudnić w dziale sprzedaży kilka, a w dalszej perspektywie – kilkadziesiąt osób. Rekrutacja potrwa do końca tego roku. Jest realizowana przez dział HR PMPG oraz zewnętrzną firmę headhunterską. Pełen wykaz ogłoszeń oraz warunki dla poszczególnych stanowisk na www.point-group.pl w dziale „Dołącz do nas”.

*****
PMPG SA to jedna z najszybciej rozwijających się polskich firm w segmencie medialno-wydawniczym i marketingowo-reklamowym. Platformę Mediową Point Group tworzą: Media Point Group (media prasowe i internetowe); BTL Point Group (agencja marketingowa), Mobile Point Group (adMobile - agencja marketingu mobilnego), Online Point Group (agencja usług interaktywnych), Distribution Point Group (departament usług dystrybucyjnych i logistycznych), Studio Point Group (studio usług graficznych i fotograficznych), TV Point Group (media telewizyjne), Media Works (outdoor), BMS (reklama internetowa), GEMTEXT (drukarnia). PMPG SA posiada również pakiety większościowe w: agencji investor relations NewsPR, spółce Sport24.pl zarządzającej portalem www.sport24.pl oraz spółce Next Media, wydawcy luksusowego magazynu dla mężczyzn „MaleMEN”. Jest również inwestorem strategicznym w spółce Index Copernicus International.

Więcej informacji o PMPG SA na stronie www.pmpg.pl . Bieżące informacje z Platformy Mediowej Point Group również w newsletterze, który można zasubskrybować na stronie http://www.pmpg.pl/newsletter.html. Zapraszamy do subskrypcji.
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy