Robert-S
/ 83.142.207.* / 2012-01-24 14:11
". Klient dostaje wysokiej jakości dwie-trzy usługi". Bzdura, bzdura, bzdura!!! Od ponad roku reklamuję jakość sygnału telewizyjnego a pracownicy Multimedia tylko przyjmują zgłoszenia i nic się nie dzieje. Technicznie jakość sygnału, który dociera do domu jest w porządku (potwierdził to technik z Multimedii), ale przesyłana treść jest uszkodzona na wielu kanałach. Wielokrotnie zatrzymuje się obraz albo pojawia się smuga artefaktów na tej części ekranu gdzie był jakiś ruch, pojawiają się ciche dziury albo trzaski w ścieżce dźwiękowej tak, że czasem trudno zrozumieć zdanie gdy wyciszone jest jedno lub dwa słowa. I tak bez przerwy. Czasem kilka razy w ciągu 1,5 godzinnego filmu, czasem co kilka lub kilkanaście sekund. Tak, że nie sposób obejrzeć tego co by się chciało. Multimedia ani razu nie odpowiedziała mi na reklamacje. Nie reagują na monity, na pytanie co robią w danej sprawie dostaję tylko odpowiedź, że sprawę przekazano dalej. Ale to tylko mydlenie oczu. Działania są pozorne a sytuacja z miesiąca na miesiąc się tylko pogarsza. Nie wierzcie w publiczne zapewnienia zarządu spółki o wysokiej jakości ich usług.