10Wojtek10
/ 83.21.147.* / 2010-03-17 20:54
W umowie o pracę mam inne stanowisko, a inne obowiązki obecnie wykonuje (awansowałem), ale pracodawca nie zmienił mi w umowie stanowiska, gdy się o to upominałem zawsze zbywał mnie jakimiś wymówkami. Chcę odejść z firmy, ale na świadectwie będę miał tylko to poprzednie stanowisko, a w nowej firmie nie muszą mi uwierzyć na słowo, iż pracowałem jeszcze innym charakterze. Więc plan jest taki... Mam możliwość nieoficjalnego wydrukowania sobie świadectwa pracy u nas w firmie (czy może to być jakiś standardowy druk z internetu) i postawienia firmowych pieczątek. Stażu pracy ani innych informacji nie będę zmieniał, chcę tylko dodać sobie to stanowisko. Nie będzie zgadzał się również podpis dyrektora.
Czy taki manewr jest do wykrycia i co mi ewentualnie grozi z tego tytułu?
W jaki sposób na świadectwie wpisuje się zajmowane stanowiska, czy tylko się je wymienia, czy wpisuje się również czas pracy na danych stanowiskach? Jeżeli tak, to w jakim formacie, miesiąc rok od do, w jaki sposób miesiąc słownie czy liczbą (rzymską, arabską)?