Forum Forum dla firmOprogramowanie

System obsługi klienta, CRM taki jak stosuje AXA i Coca-Cola

System obsługi klienta, CRM taki jak stosuje AXA i Coca-Cola

skomentuj
raccoon / 2009-07-29 17:42
System obsługi klienta z którego korzystają firmy jak w temacie. CRM odpowiedni do branży finansowej, bądź ubezpieczeniowej, a także pracy i kontroli bieżącej przedstawicieli. Baza klientów, kalendarz, sprzedaż od pozyskania wizytówki do ponownych transakcji, szanse, projekty, kampanie, umożliwia raportowanie, wbudowany klient e-mail.

Założę dedykowane konto testowe dla zainteresowanych. Dostęp do panelu administracyjnego, kompletne polskie tłumaczenie. Zainteresowane firmy i osoby będą mogły zbadać system od strony tzw. backend'u, na spokojnie poznać jego możliwości, porównać z obecnymi procedurami sprzedaży i określić czy system taki przyda im się w ich własnej DG.

Przyjemność taka kosztuje: 40PLN miesięcznie *(opłata za setup i utrzymanie, limit transferu do 10GB)

Wdrożenie już od 1900PLN. Główny koszt to szkolenie.
Odpada koszt licencji oprogramowania.
Wyświetlaj:
perfor / 188.146.51.* / 2019-10-16 07:20
Na pewno Berberis, to duża zmiana, mocna i zdecydowana poprawa. Biznes wymaga ciągłych zmian, ciagłych modyfikacji i optymalizacji. Bez rozwoju rozwiązań po prostu nie macie szans na uzyskacie czegokolwiek sensownego. Taka kolej rzeczy.
meskos / 212.96.244.* / 2018-05-11 07:26
Berberis robi ogromną różnicę i akurat na nasz biznes ma on mega pozytywny wpływ. Dedykowany CRM w przypadku takich działalności to jest totalna głupota - przygotowanie takiego systemu wymaga ogromu czasu, a realnie - firma potrzebuje systemu od zaraz. Lepiej opierać się na gotowych rozwiązaniach, które są przecież dopracowane na podstawie doświadczeń wielu firm. Lista funkcji jest wtedy tak dobrana, żeby robić dużą różnicę.
skomentuj

Najnowsze wpisy