Forum Forum inwestycyjneOpinie o spółkach

Szukam bardziej doświadczonego kolegi

Szukam bardziej doświadczonego kolegi

Malwin91 / 2009-05-20 20:33
Nie jestem zupełnie zielony w GPW posiadam wiedzę książkową. Szukam kogoś bardziej doświadczonego z którym mógłbym konsultować moje spostrzeżenia dotyczące spółek :)
Pozdrawiam mam nadzieje ze znajdzie się jakiś dobry człowiek
Wyświetlaj:
hs2 / 2009-07-26 19:17 / portfel / Uznany Gracz Giełdowy
szukaj a znajdziesz, sami do ciebie nie przyjdą tym bardziej nie zgłoszą się :D
Toora / 83.21.198.* / 2009-07-26 10:49
sprawdź serwis www.GPWpolska.pl
znajdziesz tam ludzi którzy chętnie pomogą.

No i oczywiście bankier.pl (choć tam już ludzie nie są mili)
hs2 / 2009-07-26 19:17 / portfel / Uznany Gracz Giełdowy
kolega szuka doświadczonych kolegów a nie doświadczonych naciągaczy:

Portfel opcyjny: 13,6 % rocznie??? Na opcjach tyle zarabia dziennie doświadczony gracz......
gpwpolska.pl / 83.26.3.* / 2009-07-27 10:17
rocznie?
pierwsze słysze żeby to było roczne :)
to jest od mniej więcej połowy lipca.

Pozatym w wynikach nie są ujęte otwarte pozycje, które są bardzo zyskowne. Zapraszam więc do dalszego "trafnego" prześwietlania.

Pozdrawiamy,
GPWpolska.pl
nic_takiego / 83.27.100.* / 2009-07-23 14:45
dobre, nagle tyle osób się znalazło doświadczonych :)) ciekaw jestem czy pamiętają chociaż bessę w 1994 lub hossę z 1993:)) ale pozostawiam to bez komentarza.
Malwin91 / 2009-05-23 14:35 / portfel
Kwiatek wysłałem do ciebie maila.
Pozdrawiam
kwiatek... / 2009-05-24 19:20 / portfel / 10-sięciotysiącznik na forum
wiem dzięki:)
kwiatek... / 2009-05-21 00:24 / portfel / 10-sięciotysiącznik na forum
postaram się pomóc...
Ciułacz / 2009-05-21 03:06 / portfel / Mistrz gry: „Najlepsze spółki tygodnia"
Malwin91, witaj! w ostatnim zdaniu naoisałeś :
mam nadzieje ze znajdzie się jakiś dobry człowiek

Zabrzmiało to jak byś prosił o wsparcie o parę groszy.