Forum Forum pracyOferty - szukam pracy

Szukam pracy w Poznaniu

Szukam pracy w Poznaniu

greg_7 / 2008-03-12 01:40
Jestem absolwentem Technikum Elektroniczno – mechanicznego w Ostrowie Wlkp. (specjalność technik telekomunikacji – teleinformatyka) i obecnie uczęszczam na I rok studiów Wydziału Elektrycznego Politechniki Poznańskiej (specjalność automatyka i robotyka), są to studia prowadzone w trybie zaocznym.
Jestem osobą młodą, odpowiedzialną, zdyscyplinowaną i w pełni dyspozycyjną. Nie boję się ciężkiej pracy, gdyż jestem nastawiony na rozwój zawodowy, zdobywanie doświadczeń i poszerzanie kwalifikacji. Praca stanowi dla mnie punkt wyjścia dla zdobycia środków na finansowanie dalszego kształcenia.
Potrafię pracować w zespole, jak i podejmować samodzielnie decyzje, dzięki czemu mogę dostosować się do niemalże każdych warunków pracy i wymagań, jakie mi się stawia.
Jeśli będą Państwo zainteresowani moja kandydaturą, proszę o kontakt mailowy.
raf.wrze / 109.173.171.* / 2013-03-13 21:23
Kilka zdań w skrócie, żeby nie trzeba czytać na stronie wszystkiego...

Jest to biznes wykorzystujący marketing online, ale można działać również tradycyjnie.
Główny produkt to kawa z ganodermą.
Kawę spożywa codziennie 83% dorosłej populacji. Nikogo nie trzeba do picia kawy przekonywać.
Kawa z ganodermą ma właściwości lecznicze, poza tym dobrze smakuje, bo oprócz ganodermy zawiera
bardzo dobrej jakości kawę arabicę, nie zawiera żadnych tzw. wypełniaczy

Co do biznesu DXN Company to najbardziej uznana marka na świecie produkująca kawę z ganodermą,
działa na wszystkich kontynentach, zapewnia wysoką jakość produktów, wsparcie informacyjne i dostawy towaru.

W Europie DXN działa dopiero 4 lata a już rozwinęła się na całą Europę środkową,
DXN jest na Węgrzech, w Czechach, Słowacji, Bułgarii, Grecji, Rumunii, Austrii, Niemczech
Niedawno w weszła na rynek Rosji i Ukrainy i właśnie zaczyna działać w Polsce!

Oznacza to wielką szansę dla osób, które zaczną współpracę właśnie teraz - na początku.