andre123987
/ 78.55.168.* / 2017-12-31 12:33
BARDZO WAŻNE!
Każdy abonent NC+, Cyfrowego Polsatu, niektórych TV kablowych MA MOŻLIWOŚC DO 31.12. 2017 ZREZYGNOWAĆ (wypowiedzieć umowę) z tymi operatorami z powodu „zniknięcia” z ich oferty gwarantowanego programu UNIVERSAL CHANNEL - bez ponoszenia z tego tytułu przez klienta jakichkolwiek kar pieniężnych za zerwanie umowy, gdyż zniknięcie tego programu z anteny od 1.01.2018 następuje z winy danego operatora !
Było to już wiadome ww operatorom w połowie 2017 roku. Umowę należy wypowiedzieć PISEMNIE LISTEM POLECONYM, najlepiej za potwierdzeniem odbioru przez danego operatora, gdyż może się okazać, że wypowiedzenie umowy nie dotarło lub dotarło z opóźnieniem (wszyscy znamy przeciez te numery).
Każdy abonent niezadowolony z NC+ może się w ten sposób szybko rozstać bez żadnych konsekwencji finansowych dla siebie z tą firmą, niezależnie od tego, kiedy umowa była zawarta!
Wystarczy tylko sprawdzić, czy UNIVERSAL CHANNEL znajdował się w umowie na liście programów gwarantowanych przez danego dostawcę i napisać odpowiednie pismo rozwiązujące umowę (o ile sprytny sprzedawca dał wam odpowiedni załącznik z zawartymi w pakiecie programami). Ja i wielu moich znajomych takiego wykazu nie dostałem! Inni dostali. Jest to zastanawiające? Można wysnuć z tego prosty wniosek, że sprzedawcy i operatorzy chcąc przeciwdziałać takim sytuacjom, po prostu nie dają klientowi załącznika do umowy z listą programów gwarantowanych w danym pakiecie. Jednak to nic nie zmienia i należy natychmiast napisać wypowiedzenie umowy. Nie należy liczyć na to, że operator sam z własnej woli prześle abonentowi odpowiednie pismo informujące o zmianach, zawierające pouczenie o możliwości rozwiązania umowy przez klienta z winy operatora. Nie znaczy, że niektórzy dostawcy programów TV mogą powiadamiać swoich abonentów o takiej możliwości.
NC+ może stracić na rozwiązywanych umowach miliony zł, co nie leży w jego interesie !
Jak nie dać się oszukać przez Platformę Satelitarną NC+ ! (na podstawie doświadczeń dużej ilości oszukanych przez tę firmę abonentów).
Zebrane poniżej liczne uwagi dotyczące NEGATYWNYCH doświadczeń z NC+ stanowią ostrzeżenie dla aktualnych i potencjalnych abonentów tej bardzo pazernej na pieniądze jej klientów firmy.
Wiele działań NC+ mających na celu zdobywanie za wszelką cenę pieniędzy, stosowanie do tego celu bezwzględnych metod nie mających nic wspólnego z normalnymi zachowaniami poważnych i solidnych firm, bardzo przypominają metody stosowane przez wielu naciągaczy, oszustów i domokrążców, oferujących różne produkty o niskiej wartości za wielkie pieniądze (dotyczy to też sprzętu).
Poniżej przedstawiona jest lista najważniejszych uwag i porad sporządzona na podstawie negatywnych doświadczeń obecnych i byłych klientów NC+. Uważne zapoznanie się z tymi uwagami, może uchronić każdego łatwowiernego klienta od skutków gangsterskich metod działania tej firmy, a przynajmniej pozwoli te skutki mające duży wpływ na portfel, bardzo mocno zminimalizować. Stosując je w praktyce, można skutecznie przeciwstawić się bezczelnym sposobom wyciągania pieniędzy z portfeli klientów przez tę firmę. NC+ próbuje tam gdzie się tylko da, działać na niekorzyść złapanych przez jej sprzedawców abonentów takich, jak Ty i ja. Sprzedawcy NC+ posuwają się do stosowania bardzo wątpliwych metod marketingowch aby zarobić, jak najwyższą prowizję za sprzedaż! Na podstawie relacji osób mających nieprzyjemność wpadnięcia w łapy NC+, ich długiej gehenny w walce z NC+, można sformułować twierdzenie, że NC+ wykorzystując swoją prawie monopolistyczną pozycję na rynku, oparło swój tzw. bussinesplan na bezwzględnej maksymalizacji swoich zysków, nie licząc się z niczym i z nikim, byle tylko więcej zarobić, łącznie z nieprzestrzeganiem prawa stosując zasadę, działającą według następującego schematu :
1. NC+ MA ZAWSZE RACJĘ i POSTĘPUJE ZGODNIE Z PRAWEM nawet wtedy, kiedy w bardzo jawny i oczywisty sposób ŁAMIE OBOWIĄZUJĄCE PRZEPISY PRAWA oraz własne REGULAMINY świadczenia usług (patrz Regulamin świadczenia usług NC+ z dnia 22.12.2014).
Regulamin ten jest interpretowany przez NC+ wybiórczo tak, aby zawsze działał na niekorzyść abonenta, a przynosił zawsze zyski NC+.
2. Abonent po podpisaniu umowy tj. złapany na haczyk tej firmy, NIE MA NIGDY RACJI !
To jest podstawowa zasada konsekwentnie realizowana przez całą „sieć“, poczynając od podrzędnych sprzedawców w terenie, a kończąc na działach organizacyjnych tej firmy znajdujących się na samej „górze”, a obsługujących reklamacje niezadowolonych abonentów z metod działania tej firmy.
NC+ wychodzi z założenia, że ABONENT JEST ZUPEŁNIE BEZBRONNY przed bardzo agresywnymi metodami działania tej firmy:
- bo nie zna prawa,
- bo znięchęca go czytanie pisanych maleńkim druczkiem, zawiłych warunków umowy pełnych odnośników do jej innych punktów. Umowa jest tak sformułowana, że dla jej zrozumienia potrzeba przynajmniej studiów prawniczych, a więc niezrozumiała dla