Forum Polityka, aktualnościGospodarka

To oni skorzystali na aferze z Amber Gold

To oni skorzystali na aferze z Amber Gold

Money.pl / 2012-08-31 07:18
Komentarze do wiadomości: To oni skorzystali na aferze z Amber Gold.
Wyświetlaj:
sumerr / 95.51.184.* / 2012-09-09 13:44
A ONI TO : zafajdane Wajdy i ich bohaterskie Bolki. To Tuski różnej maści i ich przydupasy typu Abramowicza. To skorumPOwane przez Partię Oszustów organy państwa III RP !
To ONI UWIERZYTELNIALI przed społeczeństwem - oczywiście na pewno nie za darmo - działalność tego oszusta.
I wszystko odbywało się w mateczniku "ojca chrzestnego", który "nic nie wie, nic nie wiedział, nic nie słyszał". I oczywiście nie czytał kierowanego do niego raportu ABW.
SLM / 90.156.40.* / 2012-08-31 16:41
No i mamy kolejnego mądralę. Czy umowa cywilna nie jest wiążąca? Czy jak kupię towar w sklepie internetowym, odbiorę przesyłkę a tam jakieś śmiecie zamiast towaru to jestem idiota?
Czy jak pracuję jako pracownik i wierzę że pracodawca wypłaci mi wynagrodzenie to jestem debil?
Państwo które zapewnia swobodę działalności gospodarczej nie może zapewnić ochrony przed oszustami i to oczywiste, ale nie może też pozwalać działać oszustom bezkarnie wręcz ich uwiarygadniając, a oszukanego nazywać idiotą.
Basior352 / 93.154.173.* / 2012-08-31 11:31
Pożyczkodawca Provident od lat uprawia LICHWĘ udzielając biednym Polakom pożyczek na chorendalnie wysoko oprocentowanych warunkach. I jakoś do dziś jest NIETYKALNY. Więc ja się pytam Kto za Nim stoi? Kto trzyma nad nim Parasol Ochronny?
Czyżby Ktoś z Gdańska?
emeryttttttttt / 83.10.106.* / 2012-09-02 13:47
Provident to firma z Wielkiej Brytanii.
lsst / 85.219.149.* / 2012-08-31 12:51
>>>Pożyczkodawca Provident od lat uprawia >>>LICHWĘ udzielając biednym Polakom
>>>pożyczek na chorendalnie

hmm

>>>wysoko oprocentowanych warunkach.
>>>I jakoś do dziś jest NIETYKALNY.
>>>Więc ja się pytam
>>>Kto za Nim stoi?
>>>Kto trzyma nad nim Parasol Ochronny?
>>>Czyżby Ktoś z Gdańska?