Forum Forum dla firmKsięgowość

ubezpieczenie auta w koszty

ubezpieczenie auta w koszty

jarett / 90.156.5.* / 2008-08-16 16:41
Hej,
Chce wrzucić ubezpieczenie samochodu w koszty firmy. Nie mam oczywiście żadnej FV na to. Wiem, że wystarczy polisa i dowód wpłaty składki, ale...:

- Dowód wpłaty... tzn. wystarczy zwykły wydruk z bankowości elektornicznej?

- Mój program księgowy wymaga podania numeru dokumentu - czy mogę sam nadać jakąś numerację tym dowodom?

- i najważniejsze - jestem współwaścicielem auta, które wrzucam w koszty firmy. Drugim współwaścicielem jest mój ojciec. Jedna ze składek była opłacana z jego konta. Druga była opłacana z konta mojej mamy. Czy będzie problem z wrzuceniem tego w koszty? nie ma na tych potwierdzeniach mojej osoby, ale jest napisany numer polisy i/lub nr rejestracyjny auta. A może moi rodzice powinni wystawić mi jakiś kwit, że przekazałem im kasę na to ubezpieczenie?
rwer / 212.76.37.* / 2008-08-25 23:31
Ja wrzucilem sobie ubezpieczenie OC firmy w koszty.

Do tego wystarczyla mi polisa ktora byla dowodem oplaty. Jako nr podalem nr zawartej polisy.

I to praktycznie wszystko. Na polisie nie masz napisane chyba skad była opłata wykonana wiec gdzie widzisz problem ?

A jak masz problemy to przenies swoja ksiegowosc do biura rachunkowego i problem bedzie z glowy ;-)

Najnowsze wpisy