jarett
/ 90.156.5.* / 2008-08-16 16:41
Hej,
Chce wrzucić ubezpieczenie samochodu w koszty firmy. Nie mam oczywiście żadnej FV na to. Wiem, że wystarczy polisa i dowód wpłaty składki, ale...:
- Dowód wpłaty... tzn. wystarczy zwykły wydruk z bankowości elektornicznej?
- Mój program księgowy wymaga podania numeru dokumentu - czy mogę sam nadać jakąś numerację tym dowodom?
- i najważniejsze - jestem współwaścicielem auta, które wrzucam w koszty firmy. Drugim współwaścicielem jest mój ojciec. Jedna ze składek była opłacana z jego konta. Druga była opłacana z konta mojej mamy. Czy będzie problem z wrzuceniem tego w koszty? nie ma na tych potwierdzeniach mojej osoby, ale jest napisany numer polisy i/lub nr rejestracyjny auta. A może moi rodzice powinni wystawić mi jakiś kwit, że przekazałem im kasę na to ubezpieczenie?