Forum Polityka, aktualnościŚwiat

USA: Operator wyrzucił 1000 natrętnych klientów

USA: Operator wyrzucił 1000 natrętnych klientów

Wyświetlaj:
ex-konsultant / 194.9.223.* / 2007-07-16 13:59
Moje zdanie jest takie: I bardzo dobrze zrobili !!!
Niektórzy klienci nadużywają faktu, że operator umożliwia im całą dobę bezpłatną obsługę telefoniczną dzwoniąc do call center po kilkanaście razy dziennie i rozmawiając nie na temat. Bardzo często wyżywają na konsultantach swoją złość wyzywając ich i ubliżając im, wiedząc że im nie wolno "odpysknąć" bo wtedy straciliby pracę. Sytuacje takie mają czasem miejsce w środku nocy czy w święta takie jak Boże Narodzenie, kiedy konsultanci zamiast spędzić święto z rodziną pełnią dyżur interwencyjny wysłuchując głównie obelg od pijanych klientów (bo takich którzy dzwonią w takie święta z rzeczywistym pilnym problemem jest tylko odsetek). Definitywnie, tacy klienci nie powinni być w ogóle obsługiwani!
Iza S / 83.4.219.* / 2008-05-01 11:04
Proszę Cię człowieku ... Gdzie Ty żyjesz ... ?!

Klient nasz Pan- niestety... Czy to się komuś podoba czy też nie .. Chcesz być liderem na rynku- to dbaj o każdego klienta- jak o własne dziecko- Nie każde dziecko jest idealne- ale matka kocha każde ...
krzys k / 213.158.197.* / 2007-07-18 22:07
Sam sprzedaje telefony od 6 lat i popieram ruch firmy.
Z czescia klientow sam bym zakonczyl wspolprace i zaprosil do konkurencji dla swietego spokoju.
A nie bral na siebie wszystkich bledów klienta.
Przez lata wmowiono ze za zlotowke mozna mniec wszystko .Nie przewidziano jednego-KLIENT JEST PANEM ZA 1PLN A TY JESTES DURNIEM DO JEGO OBSŁUGI PRZEZ NAJBLIZSZE 2 LATA
miśzokienka / 83.15.89.* / 2007-07-13 13:51
A może wystarczyłoby wprowadzić drobną opłatę za połączenie z call center - taki nasz telefon 801 - i problem nadgorliwców by zniknął
s. / 83.30.122.* / 2007-07-13 21:18
A może później przyjdzie czas na mniej natrętnych, później na tych co mają za niskie rachunki, a w końcu na niezadowolonych ze świadczonych usług?
/ 89.171.92.* / 2007-07-17 09:00
dokładnie takie zagrożenie widzę, przecież firmy wiedzą, że tylko 20% najlepszych Klientów gwarantuje ok 80% przychodu. Wystarczy skasować te 80% nierentownych/niskorentownych aby mocno zredukować koszty i zwiększyć zyski :)
Sleepnot / 193.193.181.* / 2007-07-24 10:31
Nie do konca tak jest. Mimo wszystko "masowka" tez jest operatorom potrzebna.
/ 193.151.115.* / 2007-07-22 17:46
No to niech jakaś firma spróbuje i tak zrobi - i co? - wystarczy, że odejdzie do konkurencji jeden lub dwóch z tej niewielkiej garski jakie pozostały i fima traci naście procent przychodu a koszty pozostaną na takim samym poziomie - I wszytsko jasne!!!

Najnowsze wpisy