USD-PLN

skomentuj
21marek21 / 2009-04-30 08:58
Czy ktos dzisiaj kupuje $$ wydaje mi sie ze nei zrobia 3 dnia spadku 10 groszowego na ta chwile spadlo uz 4 grosze eur-usd jest juz an 1.337 powinno byc odreagowani kilka groszy
Wyświetlaj:
navi / 2009-04-30 09:45 / Bywalec forum
Kupić można ale myślę, że w połowie miesiąca i sprzedać pod koniec. Chociaż jak mechanizm staje się oczywisty to przeważnie coś się zmienia. Jak ogłoszą 6 stopień pandemii to złoty może się osłabić.
21marek21 / 2009-04-30 09:49 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
Wlasnei tka sobie skojrzylem fakt ze MFW na smym poczatku zaoferowal dla Meksyku porzyczke ---czyzby bylo cos wiadomo ze jakas grypa sie zblizalai bendzie potrzeba wiekszych pieniedzy !!!!! a z 6 stopniem to just kwestia dni--- Ja uciekam na rybki milego zycze
bax / 2009-04-30 10:24


2009-04-30 09:34:26 | tara
Witam ,ja tez chce zakupic i czekam na sygnał od Baxa ,myslicie ze moze poleciec nizej
jak 3,18 .

spasc moze nizej ale nie musiTY zaloz ze 3.2 to poziom bezpieczny a zreszta bedzie miala dalej te dyche babci i 3 tysiace zloty tak ze 2 razy i juz bedzie ok a co do twojej kasy to tez sprzedalas po 3.4 bedziesz miec to samo co mialas i 2 tys zlotowek tak to sie liczy bez komentarza co bedzie dalej:)
bax / 2009-04-30 10:29
NIE ZAPOMINAJ TEZ O JEDNYM POTOCZNIE SIE MOWI ZE POZIOM 4.3 za eur jest tym poziomem tzw bezpiecznym na obecne czasy a waluta nie bedzie tak caly czas spadac gorki i dolki sa jeszcze
bidnymaniek / 2009-04-30 09:30 / Tysiącznik na forum
http://www.money.pl/forum/temat,32,1601797,1601797,15,0,maniek______do;sierota;pln;usd;at.html

dokladnie mozliwe podejscie pod 3.00.ale tu juz bariera
21marek21 / 2009-04-30 09:33 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
ok dzieki nie am co strzepic nerwow nadaremno ;-))
bidnymaniek / 2009-04-30 09:13 / Tysiącznik na forum
wczesniej jak 3.16-18 nie kupuj!
21marek21 / 2009-04-30 09:20 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
no wlasciwie teraz to przemyslalem i nawet ten poziom nie jest bezpieczny -nadal klamka na euro wiec kursy benda sciskac !!!!!
tara / 2009-04-30 09:34 / Tysiącznik na forum
Witam ,ja tez chce zakupic i czekam na sygnał od Baxa ,myslicie ze moze poleciec nizej jak 3,18 .
tara / 2009-04-30 09:37 / Tysiącznik na forum
Czytałam to,dlatego czekam na Wasz sygnał kiedy wchodzicie .Marek jestes juz w AB
21marek21 / 2009-04-30 09:41 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
Jola tak jzu jestem w AB ale jeszce neic nei robilem srodki sa gotowe do dzialania. Teraz tylko wyczucie chwili ;-)
kibic_43 / 2009-04-30 09:16 / Bywalec forum
Własnie miałem Was sie zapytac kiedy ewentualnie kupic .. Pozdro
skomentuj
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy