Volvo wie o tobie wszystko!
Money.pl
/ 2006-02-14 22:39
zaiprzeciw
/ 80.53.106.* / 2006-02-15 20:24
a może o dobrych markach nie da się pisać inaczej niż dobrze?
L.
/ 84.205.160.* / 2006-02-15 17:41
Nie da sie ukryć...
Lenart
/ 84.10.107.* / 2006-02-14 22:39
Z przykrością stwierdzam, że to co proponuje się czytelnikowi jako "case study" (a więc profesjonalne, czyli z definicji obiektywne opracowanie analityczne na dany temat na podstawie przykładu z praktyki) jest najzwyczajniej w świecie tekstem PR!!! Nie widać tu za grosz obiektywizmu, choćby śladu krytyki, nie wpsominając o próbie benchamrkingu. Ewidentnie "rozemocjonowany" tekst spod gorącego pióra pr-owskiego dziennikarza. Na koniec zabrakło tylko hasła reklamowego Volvo. To jest więcej niż żenujące - to manipulatorstwo w czystym wydaniu.