Nie na maila, tylko tu. Zawierasz następujące informacje;
1.Miejscowość i data pisma,2.swoje dane personalne i kontaktowe,3. nazwę banku, adres oddziału,4. krótki tekst reklamacji " reklamuje wpłatę gotówkową/przelew* o numerze, dokonaną w dniu, w placówce, na nr konta, dla odbiorcy o nazwisku, na kwotę. Do dnia dzisiejszego kwota ta nie została zaksięgowana na rachunku odbiorcy.
Proszę o wyjaśnienie przyczyn tego opóźnienia i ostateczna realizację przelewu*/ wpłaty na rzecz ww beneficjenta", 5. podpis, 6. ewentualny załącznik- ksero posiadanego potwierdzenia przelewu/wpłaty*
* wybrać właściwe, była to jak napisałeś chyba wpłata gotówkowa. Jeśli jednak przelew to w pkt. 2 należy podać nr swojego konta, z którego przelew "poszedł"
Ps. nie ma ustawowego terminu w jakim bank musi odpowiedzieć. W tekście pkt. 4 można zawrzeć żądanie adekwatnego odszkodowania.
W razie dalszych problemów- Komisja Nadzoru Finansowego i/lub Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.