Forum Forum nieruchomościRynek nieruchomości

WROCŁAW Letnie kuszące okazje mieszkaniowe

WROCŁAW Letnie kuszące okazje mieszkaniowe

Madzia620 / 178.43.87.* / 2013-07-19 09:36
Wszelkiego rodzaju zabiegi związane z przyciągnięciem klientów obejmują promocje cenowe, jak i akcje marketingowe. Deweloperzy w różnoraki sposób szukają sposobów na zwrócenie uwagi i przyciągnięcie klientów do swoich inwestycji mieszkaniowych. Wyścig inwestorów polega na oferowaniu wyjątkowych promocji cenowych czy dodatkowych usług w cenie. Okazje najczęściej dotyczą wszelkiego rodzaju obniżek promocyjnych, które osiągnęły już bardzo niski próg i nie stanowią tak znaczącej atrakcji dla większości zainteresowanych. Tego typu okazje dotyczą jednego rodzaju mieszkań lub wybranych kilku mieszkań z całej inwestycji. Deweloperzy dodatkowo dorzucają garaż lub miejsce postojowe za pół ceny, kilka tysięcy na zakupy w markecie budowlanym, a nawet pokrycie kosztów ubezpieczenia mieszkania i finansowanie części odsetek od kredytu hipotecznego. Jedna grupa inwestorów przedstawia swoje propozycje w sposób przejrzysty, inni zaś kuszą extra okazjami, które po wnikliwej analizie posiadają mnóstwo haczyków i "małych gwiazdek". Taki zabieg niejednokrotnie dyskredytuje zarówno inwestycję, jak i dewelopera w oczach wielu zawiedzionych klientów. Na rynku nieruchomości duża liczba inwestycji realizowana jest przez deweloperów, którzy działają od lat i nie mogą sobie pozwolić na zepsucie swojej wypracowanej renomy.
Eksperci rynku nieruchomości tłumaczą, że zainteresowani zakupem nowego mieszkania nigdy wcześniej nie mieli tak szerokiej możliwości wyboru co obecnie. Stosowanie zachęt i promocji przyciągających klientów staje się jednym z podstawowych działań mających na celu wyróżnienie swojej oferty na tle konkurencji. Co więcej, wielu deweloperów stara się unikać obniżania cen, wybierając bardziej wyszukane promocje. Niejednokrotnie, ich koszt dla dewelopera jest niższy niż to wynika z punktu widzenia klienta.

Do najczęściej stosowanych przez deweloperów promocji można zaliczyć wykończenie mieszkania w cenie, atrakcyjne systemy płatności, umowę notarialną gratis, bon na wykończenie kuchni czy meble.
Deweloper, budujący we Wrocławiu City Island, w swoim projekcie będącym odpowiedzią na wyszukane wymagania nietuzinkowych klientów, zachęca letnią ofertą "Klucz All Inclusive". Obejmuje ona pakiet wykończenia mieszkania, pełne umeblowanie kuchni wraz ze sprzętem AGD, indywidualny projekt aranżacji wnętrz, roczne ubezpieczenie mieszkania, poradę kredytową. Klienci tejże inwestycji mogą też na preferencyjnych warunkach kupić komórki lokatorskie i miejsca postojowe w garażu podziemnym.
Z kolei Archicom, deweloper, który we Wrocławiu wybudował m.in. Ogrody Hallera i Lofty Platinum, a obecnie promuje osiedle Olimpia Port, swoim klientom oferuje szereg różnych promocji. Od elastycznych płatności przez prowizję za zarekomendowanie inwestycji znajomym, program "mieszkanie za mieszkanie", na doradztwie kredytowym kończąc.
Biorąc pod uwagę fakt, że wiele promocji się łączy, można oszacować ile zaoszczędzi klient decydujący się na kupno nieruchomości latem 2013 r. W przypadku mieszkań droższych, w bardziej prestiżowych lokalizacjach może się uzbierać całkiem spory upust

Najnowsze wpisy