Forum Polityka, aktualnościKraj

Zwolnienia w Hucie Batory. Prezes rządzi twrdą ręką

Zwolnienia w Hucie Batory. Prezes rządzi twrdą ręką

Wyświetlaj:
qza / 83.22.94.* / 2012-04-19 07:19
Wpis usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
(@) / 89.79.218.* / 2012-04-19 04:51
Z wykształcenia jestem hutnikiem i jak czytam, że jakaś smarkula rządzi w hucie to mnie krew zalewa. Uczyłem się 14 lat hutnictwa i wiem co piszę. Ta baba zniszczy najpierw hutników i ich rodziny a potem samą hutę.
bbb318 / 83.15.30.* / 2012-04-18 22:40
większość osób zgodziła się na rozwiązanie umów o pracę za porozumieniem stron. Wspomniane przez Pana 124 osoby zostały zwolnione z wydziału stalowni, a sam wydział tymczasowo zamknięty.-pracownicy nie zgodzili sie dobrowalnie tylko zostali zaszantazowani albo zwolnienie za porozumieniem stron albo dyscyplinarne
bbbbb244 / 83.15.30.* / 2012-04-18 22:44
zastosowali swietny chwyt zeby nie wyplacic ospraw to albo zwolnienia za porozumieniem stron albo dyscyplinarka,swietnie to ulozono,
ebork / 2012-04-18 18:19 / Bywalec forum
A czyje ona ma zadania do zrealizowania, zapewne syjonistów a ludzi puścić z torbami...
maciekkkk / 2012-04-18 19:25 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
Co za brednia, rachunek ekonomiczny jest nieubłagany, nie dziwi mnie takie postępowanie. A pracownicy mogą też zyskać jeżeli wyniki będą bardzo dobre. A co syjoniści mają do tego? Pewnie powiedział katolik wierzący w Jezusa (INRI).
(@) / 89.79.218.* / 2012-04-18 20:37

rachunek ekonomiczny jest nieubłagany,

Rachunek ekonomiczny nie ma w tym przypadku żadnego oznaczenia. Tu chodzi o sygnał dla niewolników żeby nie POdskakiwali bo wylądują na ulicy. Takich przywilejów i takiego bezpieczeństwa dla pracowników jakie było w PRL-u, to pokolenie tuskomatołków nie doświadczy nigdy w swoim życiu. Przyszłość dla wnuczków co ukradły dowód babci, nie wygląda najlepiej. Praca do 65 roku życia,POtem głodowa emerytura a na końcu kremacja zwłok, bo na trumnę nie będzie pieniędzy.