Oba centra są liderami rynku w swoich regionach, podano.
"Atrium Felicity oferuje ok. 77 000 m2 powierzchni handlowej (całkowita wartość powierzchni najmu Atrium, bez uwzględnienia sklepu Auchan, wynosi 57 200 m2). Galeria jest zlokalizowana w Lublinie, który jest prężnie rozwijającym się ośrodkiem akademickim i zapleczem administracyjnym w południowo-wschodniej Polsce, z liczbą mieszkańców przekraczającą 340 000 osób. Centrum zostało otwarte w marcu 2014 roku i jest wiodącym obiektem pod względem obecności marek modowych. [...] Atrium Koszalin oferuje 57 300 m2 powierzchni handlowej [...]. Strefę zasięgu Atrium zamieszkuje 250 000 osób, a w promieniu 70 kilometrów nie ma znaczącego konkurencyjnego obiektu. Mocnej pozycji centrum sprzyja również atrakcyjność inwestycyjna Koszalina, jednego z najbardziej rozwiniętych ośrodków gospodarczych północno-zachodniej Polski" - czytamy w komunikacie.
Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowej, koncentrujący się przede wszystkim na obiektach o dominującej pozycji w regionie, położonych w najlepszych lokalizacjach miejskich. Grupa Atrium posiada portfel 34 aktywów o wartości 2,9 mld euro i powierzchni najmu brutto wynoszącej ponad 980 tys. m2. Nieruchomości te są zlokalizowane w Polsce, Czechach, Słowacji oraz w Rosji i - z wyjątkiem jednej - są zarządzane przez własny zespół Atrium, składający się ze specjalistów z branży nieruchomości handlowych.