Spółka zanotowała stratę netto, wynikającą z malejących przychodów z dotychczasowego portfolio gier oraz dodatkowych kosztów marketingu związanych z premierą nowej gry, wskazano w komunikacie.
Strata operacyjna wyniosła 7,82 mln zł wobec 7,03 mln zł straty rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 7,16 mln zł w I-II kw. 2019 r. wobec 13,18 mln zł rok wcześniej.
"Główny wpływ na wyniki finansowe Grupy miały cykl życia produktów i zwiększone nakłady marketingowe związane z przygotowaniem do premiery. W bieżącym roku przychody były wygenerowane głównie przez sprzedaż gier z serii 'SGW' oraz 'Lords of the Fallen' - poinformował
prezes CI Games Marek Tymiński, cytowany w komunikacie.
Najnowsza odsłona snajperskiej serii - Sniper Ghost Warrior Contracts - zadebiutuje na całym świecie 22 listopada 2019 r. Tego dnia tytuł trafi na konsole Xbox One, PlayStation 4 oraz komputery PC do sklepów stacjonarnych oraz kanałów cyfrowych.
"Premiera najnowszej odsłony Snipera odbędzie się w okresie przedświątecznym. Będziemy z nią dobrze widoczni na półkach sklepów na całym świecie, poprzez naszą własną dystrybucję w USA oraz sieć międzynarodowych partnerów dystrybucyjnych" - dodał Tymiński.
W ujęciu jednostkowym strata netto w I-II kw. 2019 r. wyniosła 6,98 mln zł wobec 9,51 mln zł straty rok wcześniej.
CI Games to producent i dystrybutor gier komputerowych, notowany na GPW od 2007 r. (początkowo jako City Interactive).