Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Cyfrowy Polsat: Udział grupy w rynku reklamy wzrósł do 27,2% w I półroczu 2019

3
Podziel się:

Warszawa, 29.08.2019 (ISBnews) - Udział Grupy Polsat w rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrósł do 27,2% w I półroczu br., podała spółka.

Cyfrowy Polsat: Udział grupy w rynku reklamy wzrósł do 27,2% w I półroczu 2019

Przychody z reklamy telewizyjnej i sponsoringu Grupy Polsat wzrosły o 1,1% r/r do 325 mln zł, pomimo spadającego o 0,7% r/r rynku - do 1,19 mld zł, podano w prezentacji wynikowej, powołując się na dane Starcom i analizy własne.

Grupa Polsat i kanał główny znalazły się w czołówce oglądalności w grupie komercyjnej. Kanał główny odnotował 11,3% udziału w oglądalności, dynamika udziałów w oglądalności Grupy Polsat wzrosła do 24,1% z 24% rok wcześniej, wskazano także w prezentacji.

Cyfrowy Polsat i Polkomtel tworzą zintegrowaną grupę medialno-telekomunikacyjną kontrolowaną przez Zygmunta Solorza-Żaka. Akcje Cyfrowego Polsatu są notowane na GPW od 2008 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(3)
Jemio
5 lata temu
Kombinaty medialne opanowujac rynek, kształtują umysły przede wszystkim ludzi młodych. Co prawda, internet i niezależne kanały przekazu, łagodzą ten wpływ, jednakże takie skupienie środków medialnych w jednym ręku, mogą niekorzystne wpływać na mentalność pokolenia.
Jemio
5 lata temu
Kombinaty medialne opanowujac rynek, kształtują umysły przede wszystkim ludzi młodych. Co prawda, internet i niezależne kanały przekazu, łagodzą ten wpływ, jednakże takie skupienie środków medialnych w jednym ręku, mogą niekorzystne wpływać na mentalność pokolenia.
Jacek Szafalo...
5 lata temu
Telewizja odmozdza!