Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Moya chce docelowo osiągnąć 20% udziału marek własnych w obrotach sklepów

0
Podziel się:

Warszawa, 08.12.2020 (ISBnews) - Anwim - właściciel sieci stacji paliw Moya - chce docelowo osiągnąć poziom 30-40% udziału marki własnej w każdej kategorii produktowej i do 20% w obrocie całego sklepu na stacjach Moya w ciągu kilku lat, poinformował dyrektor ds. operacyjnych Moya, członek zarządu Anwimu Filip Puchalski.

Moya chce docelowo osiągnąć 20% udziału marek własnych w obrotach sklepów

"Skrupulatnie pracujemy nad ekspozycją i dostępnością produktów marki własnej na półkach w sklepach Moya. Będziemy systematycznie budować sprzedaż, żeby finalnie dojść do poziomu 30-40% udziału marki własnej w każdej kategorii produktowej i do 20% w obrocie całego sklepu. Przy obecnej dynamice rozwoju naszej sieci i zmieniających się preferencjach klientów, którzy są bardziej skłonni do zakupów produktów tego segmentu, szacujemy, że poziom ten możemy osiągnąć na przestrzeni najbliższych kilku lat" - powiedział Puchalski, cytowany w komunikacie.

Anwim właśnie rozszerza ofertę produktów marki własnej. Do znajdujących się już w ofercie paliw ON Moya Power, napojów energetyzujących Moya Energia, gazowanej i niegazowanej wody Moya, płynów do spryskiwaczy, zawieszek zapachowych oraz zapalniczek, w grudniu dołączą batony Moya Energia oraz soki owocowe Moya. Poszerzanie portfolio produktów z logo sieci jest częścią konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju marki, podkreślono.

"Za decyzjami o wprowadzeniu do portfolio marki własnej nowych produktów stoją konkretne dane: w kategorii napojów energetyzujących w 2019 r., Moya Energia miała udziały w sprzedaży na poziomie 12%, a Moya Woda na poziomie 21%" - dodał Puchalski.

Dodatkowo dwa z produktów marki własnej - zawieszki zapachowe Moya oraz zapalniczki - przechodzą właśnie metamorfozę i jeszcze przed końcem tego roku zadebiutują w nowej szacie graficznej, zapowiedziano.

Anwim planuje dalsze inwestycje w obszar marki własnej. Zgodnie z założeniami, firma chce, aby w każdej kategorii sprzedawanych w sklepie produktów znajdował się przynajmniej jeden indeks w marce Moya. Obecnie prowadzone są intensywne rozmowy na temat przygotowania kolejnych produktów, podsumowano.

Spółka Anwim od 2009 roku zarządza niezależną siecią stacji paliw pod marką Moya, która na koniec 2019 r. liczyła 240 placówek i była szóstą największą siecią stacji paliw w Polsce. Plany zakładają powiększenie sieci do 350 obiektów do 2023 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)