Spółka konsekwentnie realizuje plany rozwojowe. Agencja uruchomiła dział Relacji Inwestorskich oraz zwiększyła zatrudnienie w dziale pozyskującym nowych klientów.
W III kw. 2010 r. magnifiCo osiągnęła przychody w wysokości 1.374 tys. zł, co stanowi wzrost o 173 % w stosunku do analogicznego okresu 2009 r.
Spółka potwierdziła realizację prognoz wyników finansowych na rok 2010 zgodnie z którymi przychody osiągną poziom 4.2 mln zł, zaś zysk netto 378 tys. zł.
_ Mając na uwadze już podpisane umowy i negocjowane kontrakty oraz wyniki za III kw. br. jesteśmy spokojni o realizację prognoz. W zakresie przychodów spodziewam się nawet, nieznacznie je przekroczyć – powiedziała Karolina Maria Siudyła, Prezes Zarządu magnifiCo. _
_ Zgodnie z zapowiedziami magnifiCo S.A. intensywnie pracuje nad poszerzeniem portfela świadczonych usług. W trzecim kwartale dział Relacji Inwestorskich w pełni rozwinął swoją działalność i pozyskał samodzielnie nowych klientów Partex S.A. oraz BroadGate S.A. Z dużym prawdopodobieństwem osiągnie satysfakcjonujące rezultaty finansowe jeszcze w tym roku. _
_ W strukturze organizacyjnej agencji utworzone został także dział New Business skoncentrowany, przede wszystkim, na generowaniu nowych leadów w interesujących agencję branżach. Pierwszy sukces nowy dział ma już na koncie – lukratywne zlecenie od właściciela marki Bosch. _
_ _Efekty pracy nowopowstałych działów widoczne są już po niespełna kwartale od pojawienia się w strukturach agencji - wzrost liczby zleceń na organizacje eventów, chociażby Organizacja 15 - lecia IVECO POLAND, współorganizacja Międzynarodowego Kongresu Energii Odnawialnej, czy współorganizacja Marszu Różowej Wstążki, a także umowy na stałą obsługę w zakresie IR oraz PR są tego dowodem – dodaje Karolina Maria Siudyła.
Agencja magnifiCo S.A. działa na rynku od 2003r. Zrealizowała do tej pory ok. 1 000 projektów dla ponad 150 polskich i międzynarodowych firm. Od października 2010r jest członkiem Związku Firm Public Relations.
Posiada bogate doświadczenie w budowaniu pozytywnego wizerunku firm, instytucji publicznych, produktów oraz wydarzeń. Szczególną biegłość osiągnęła w dziedzinie tworzenia strategii komunikacyjnych, zarządzania kryzysowego oraz relacji z mediami. Spółka aktywnie działa w takich branżach, jak: teleinformatyka, media i marketing, bankowość i finanse jak również zdrowie i uroda oraz FMCG.