Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Orange widzi 'bardzo przejrzystą okazję' do wzrostu biznesu ICT w Polsce

0
Podziel się:

Londyn, 23.01.2020 (ISBnews) - Orange Group widzi w Polsce "bardzo przejrzystą okazję" do dalszego znaczącego wzrostu usług ICT, poinformował wiceprezes Orange Group Ramon Fernandez.

Orange widzi 'bardzo przejrzystą okazję' do wzrostu biznesu ICT w Polsce

"Segment B2B jest jednym z filarów strategii grupy Orange. W Polsce widzimy 'bardzo przejrzystą okazję' do dalszego wzrostu dla usług ICT" - powiedział Fernandez podczas prezentacji europejskiej strategii Engage 2025 Grupy Orange w Londynie.

Wśród szczególnie perspektywicznych segmentów usług, które obejmuje strategia ICT w Polsce wymieniono w szczególności następujące: cyberbezpieczeństwo, wirtualizacja oferty, analiza danych, czy rozwiązania chmurowe, cyfrowe relacje z klientami, Business Enabler, usługi integracyjne, infrastruktura IT, konwergencja, a także inżynieria oprogramowania.

Wiceprezes Orange przypomniał ubiegłoroczne przejęcie firmy BlueSoft przez Orange Polska, co jest odpowiedzią na oczekiwane przez grupę okazje do wzrostu w segmencie ICT.

Strategia Orange Group stawia także sztuczną inteligencję (AI) w centrum kluczowych obszarów. Jej rozwój ma wspierać procesy grupy w zakresie m.in. upraszczanie oferty i umacniania efektywnego kontaktu z klientami, czy rozwoju inteligentnej sieci.

Przedstawiciel Orange Group zaznaczył, że w rozwoju usług technologicznych istotną rolę odgrywają centra usług wspólnych grupy ulokowane w Polsce i Rumunii z łącznie 1,5 tys. inżynierów.

"Wszystkie te inicjatywy mają wspierać wzrost Orange Group w Europie" - podkreślił Fernandez.

Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii komórkowej, stacjonarnej, dostępu do internetu, TV oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP). Spółka jest notowana na GPW od 1998 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)