Notowania

technologie
30.12.2019 10:52

Poczta Polska: Liczba e-zwrotów wzrosła o 92% r/r w ciągu 11 miesięcy br. 

Warszawa, 30.12.2019 (ISBnews) - Liczba e-zwrotów realizowanych przez Pocztę Polską w ciągu jedenastu miesięcy tego roku wzrosła o 92% w skali roku. Możliwość łatwego odesłania towaru do sklepu internetowego stopniowo staje się standardem zakupowym, podała Poczta. 

Podziel się
Dodaj komentarz

"W ramach programu Allegro SMART! możliwy jest bezpłatny zwrot zakupionego artykułu, na który klient z reguły ma 14 dni, licząc od momentu odebrania przesyłki. Przed odesłaniem towaru należy każdorazowo upewnić się, czy sprzedający na Allegro.pl przewiduje taką czynność i w jakim terminie należy jej dokonać. Formularz zwrotów znajduje się w zakładce "kupione" na koncie klienta. Wystarczy go wypełnić, wybrać sposób dokonania zwrotu i udać się z wydrukowaną etykietą i paczką do jednej z ponad 4300 placówek pocztowych (nie dotyczy Agencji Pocztowych)" - czytamy w komunikacie.

W ramach zwrotu towarów kupionych poza platformą Allegro.pl, Poczta Polska oferuje trzy rozwiązania, które e-sklep może zaproponować swoim klientom: zawsze bezpłatny zwrot - po wypełnieniu formularza kupujący otrzymuje gotowy list przewozowy na skrzynkę e-mailową; bezpłatny zwrot - na podstawie zgłoszenia od kupującego, sklep każdorazowo podejmuje decyzję o udzieleniu zgody na bezpłatny zwrot; zwrot odbywa się na koszt kupującego, podano także.

Poczta Polska to największy polski pracodawca zatrudniający ponad 80 tys. pracowników w całym kraju. Posiada największą sieć dystrybucyjno-logistyczną w kraju, obejmującą ponad 7,5 tys. placówek.

Tagi: technologie, media, telekomunikacja, transport, logistyka, giełda, wiadomości, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
31-12-2019

AlaWspolczuje ludzią pracującym w uslugach;(

Rozwiń komentarze (1)